8 Οκτ 2010

MSN στο γραφείο: Οδηγός για μουσικομάχους


Ludens:
βαλε εναν πινακα με αναγωγη βαθμολογιας
οπως με τα νουμερα των ρουχων
για να μην μπερδευομεθα
χαχαχα
ή οχι
μη βαλεις
Τερέζος:
oxi re mysthrio
Ludens:
πες τη μου, να τηβαλω εγω
που ειμαι ψυαχανγκαστικος
θα κανω εναν "οδηγο για μουσικομαχους"
με κλιμακες πιτσοφορκ, ποπ ματερς
Τερέζος:
egw pantws panta B- epairna stis ergasies
Ludens:
τα παντα
Τερέζος:
xaxaxa
Ludens:
το πιο λιγο που παιρνει κανεις ποιο ειναι;
F?
Τερέζος:
dhladh ti anagogi na kanw?
nai
Ludens:
to F δηλαδη εινναι το μισο αστερακι το δικο μου;
Τερέζος:
alla de nomizw na ftasoume ekei
Ludens:
10 ειναι οι διαβαθμισεις;
ή πιο λιγες;
Τερέζος:
emena mou aresei afti h klimaka
giati den skeftomai etsi
prosekse
A einai oi top class diksoi
Ludens:
5 αστερακια
εκει το βρισκουμε
παμε παρακατω
Τερέζος:
A+ einai ta aristoutghmata
to mezzanine kai ta loipa
Ludens:
5 αστερακια επισης εκει
εγω
απλα με πιο εντονη γραφη
Τερέζος:
B oi kaloi (B+ oi poly kaloi as poume)
apo B- kai katw ta xalame
Ludens:
δηλαδη 5 ειναι και το third, 5 ειναι και το Dummie, απλα στο dummie εσυ θα εβαζες και +
Τερέζος:
C moufes
D ekneyristikoi
san to teleftaio twn editors as poume
Ludens:
τα τρια αστερακια τα δικα μου ειναι το C σου
nai nai
τα δυομισι τα δικα μου
Τερέζος:
Dummie A+
Ludens:
π.χ. για ιντερπολ τελευτια στιγμη πηγα στο τρια
ημουν για δυομισι
Τερέζος:
Third B sketo
Ludens:
και απο δύο και κατω βαζω με βαση ποσο με τσαντιζουν
π.χ τζαστιν μπιμπερ μισο
κλαξονς 2
Τερέζος:
oxi re ta tria sta pente asterakia egw to 8ewrw poly kalo ba8mo
einai to B mou
Ludens:
τρια ειναι ισα ισα πανω απο το μετριο ρε
θα σου πω γιατι
Τερέζος:
oxi giati einai alli i varitita
Ludens:
γιατι υπαρχει κι μια μουσικη που δεν την πιανουμε καν
τη μισουμε
βγαζουμε σπυρακια κλπ
αλλα εγω, πού και πού, αν βγει κατι καλο απο αυτη τη μουσικη
ΚΑΪΛΙ !!!!
Τερέζος:
afti einai 1 sta 5
Ludens:
λΕΪΝΤΙ ΓΚΑΓΚΑ
Τερέζος:
yeah
Ludens:
την πριμοδοτω
Τερέζος:
sto sonik sta 5 ba8mologoume
Ludens:
αν λοιπον ο Τζαστιν Μπιμπερ παιρνει μισο και η Ριχανα ενάμισι
δεν μπορω να βαλω 2μιση σε ιντερπολ
γι' αυτο θεωρω το τρια υποτιμητικο
το βαζω σε μπαντες με ιστορια ή προσδοκιες, που δεν μου αρεσαν ομως
αλλα δεν μπορω να τις παω και πιο κατω
Τερέζος:
gi afto volevei h klimaka sta 10
Ludens:
ναι
Τερέζος:
h to akadhmaiko A,B,C
OPOU XWRIZEIS kai klaseis
Ludens:
πιο πολυ απο ολες βολευει η κλιμακα πιτσφορκ
Τερέζος:
seismografos
Ludens:
απο του χρονου θα κανω enhanced κλιμακα πιτσφορκ
Τερέζος:
xaxaxa
Ludens:
θα βαζω 876 στα 1000


(Ένας διάλογος με αφορμή αυτό, που είχε για αφορμή αυτό -και φυσικά τις #mousikomaxies στο Twitter)

Δεν υπάρχουν σχόλια: