28 Ιουν 2007

You spin me right round, baby, right round...

Αφού κατσικώθηκε για τα καλά στα απόκρημνα αμερικανικά charts, χάρη στο λατρεμένο άλμπουμ του "Πο Πο Culture!" -το "Back to Black" εννοείται- τώρα πια η Έιμι Γουάινχάουζ μπορεί να γίνει και εξώφυλλο. Στο τελευταίο τεύχος του Spin o τίτλος λέει: "Up All Night With Amy Winehouse. The Dangerous New Queen of Soul" κι εσύ κολλάς στα τατουάζ -αν δεν έχεις προβληματισθεί με το "dangerous" και δεν έχεις γυρίσει κατ' ευθείαν στις σελίδες της συνέντευξης να διαβάσεις το γιατί. Οι φωτογραφίες είναι του Τέρι Ρίτσαρντσον και τα βιντεάκια στο site του Spin είναι γυρισμένα απ' αυτόν τον τολμηρό ανωμαλιάρη, τον Μπλέικ Φίλντερ Σίβιλ, που πήγε και την παντρεύτηκε. Υποθέτω ότι το έμπειρο μάτη του "Πο Πο"-αναγνώστη θα πέσει αμέσως πάνω στο σημαδάκι ιδρώτα κάτω από τη μασχάλη του βρωμερού και τρισάθλιου Αγγλάρα.

5 σχόλια:

Mantalena Parianos είπε...

Συγνώμη κιόλας, αλλά άλλη φδουλειά δεν έχει η καρακαηδόνα από το να φωτογραφίζεται με τον άντρα της στα περιοδικά; (τη γαμάτη φωτογραφισή τους στο Rolling Stone, την είδες?)

Μόνο 'μπράβο' έχω να πω

Εκτός αν θέλουν να φτιάξουν οικογενειακό album με φωτογραφίες επώνυμων φωτογράφων - αυτό ναι ρε πούστη μου, το καταλαβαίνω. Κι εγώ στη θέση τους αυτό θα έκανα. Την πουτάνα των περιοδικώνε / με ένα ΄σμπάρο , πολλά τρυγόνια (και δημοσιότητα και οικογενειακό κειμήλιο, αμ πως)

οέο

Homo Ludens είπε...

Μανταλενάκι, εγώ έχω να πω τα εξής: Εκτός από τον ιδρώτα στην αμασχάλη του ανδρός, παρατηρώ ότι το πουά μπουστάκι της συζύγου το έχω ήδη θαυμάσει σε 2-3 ακόμη φωτογραφίσεις (από παπαρατσικές έξω από το σπίτι της μέχρι και σε καλά περιοδικά). Δεν ήλθε ο καιρός να προσλάβει κι ένα στιλίστα... 2ον: Για κάποιο λόγο, το Rolling Stone το έχω κόψει τελείως. Χάνω κάτι;

Mantalena Parianos είπε...

Αν χάνεις;

Χμ. Χμ. Και χμ.
Εξακολουθεί να έχει καλή γραφή - κι ας κάνει εξώφυλλα Britney καμιά φορά (μέχρι ΚΑΙ αυτό το cover story διαβάζεται).

Το προτιμώ σε σχέση με κάτι ψηλομύτικα αγγλικά - που τους λείπει το "i" μπροστά από το "Q"...

(ε ρε και να με ακουγε ο Πετρίδης)

οέο

gsus είπε...

Άντε μωρέ τη σιχαμένη.
Μόνο τη διασκευή από Arctic μπορώ να ακούσω, την ίδια ούτε νανοσεκόντ.
Και αυτό το μαλλί το λύνει ποτέ να το πλύνει; Όπου και να την δω με το ίδιο χτένισμα είναι μόνο κάθε φορά της πετάνε πιο πολλές τρίχες ένεκα χρήσεως.

Nikos Fotakis είπε...

Το καλύτερο που έχω διαβάσει για την Amy είναι η αντίδραση της Ronnie Spector: "είδα ένα περιοδικό που με είχε εξώφυλλο - έβαλα τα γυαλιά μου, απορημένη και είδα ότι δεν ήμουν εγώ, ήταν κάποια που μου μοιάζει".