29 Μαΐ 2011

Φέτελ εσύ σούπερσταρ!

Κι εκεί που νόμιζες ότι έχεις δει όλα όσα χρειάζεσαι για να πεισθείς ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ είναι μακράν ο καλλίτερος πιλότος της Formula 1 σήμερα, εκείνος έχει ήδη ξεκινήσει νέο αγώνα: Να σε πείσει ότι είναι και ο καλλίτερος όλων των εποχών. Παραλίγο να τερματίσει νικητής στο Grand Prix του Μονακό συμπληρώνοντας περισσότερους από 61 γύρους πάνω στο ίδιο σετ από λάστιχα. Τελικά πήρε την καρώ σημαία, αλλά δεν ξέρουμε αν θα την κέρδιζε όντως αν έφτανε ως το τέλος, ως τον 78ο γύρο με τα φθαρμένα του Pirelli, εκείνα που φόρεσε μόλις στον 17ο... Γιατί οκτώ μόλις στροφές πριν το φινάλε, ένα τεράστιο ατύχημα (που συνέβη, φυσικά, ακριβώς μπροστά του και με τους δύο που τον κυνηγούσαν -Αλόνσο και Μπάτον- με τα πιο φρέσκα τους λάστιχα να είναι κολλημένοι από πίσω του και να την γλιτώνουν στο τσακ!) έστειλε τον αγώνα σε επανεκκίνηση και τη Red Bull να του φέρνει 4 ολοκαίνουργια λάστιχα από τα pits. Oλοκλήρωσε, έτσι, χωρίς περαιτέρω ενοχλήσεις και άγχος τον πιο συναρπαστικό αγώνα της φετινής σεζόν, αλλά και χωρίς να απαντήσει στο ερώτημα αν είναι ικανός για το ακατόρθωτο. Φαντάζομαι ότι δεν αργεί το Grand Prix όπου θα καταφέρει να το αποδείξει κι αυτό...

6 σχόλια:

gilles είπε...

homo loudens βαρύγδουπες δηλώσεις! ακολουθεί σεντόνι [για το οποίο εσύ φταις!] με τις διαφωνίες μου στο ότι ο βέττελ είναι ο καλύτερος σημερινός οδηγός και εδώ τα επειχηρήματα μου.
ο σένα κέρδισε στο μονακό του 92 τον μάνσελ με ένα αυτοκίνητο 2 δευτερόλεπτα πιο αργό χωρίς να κάνει ούτε ένα πιτ στοπ. οδηγώντας επί 77 γύρους. στους τελευταιους γύρους τα λάστιχα του είχαν τέτοιο graining που το αυτοκίνητο ήταν ''σαν να οδηγεί σε πάγο''. ο βέττελ έκανε λιγότερους γύρους, και τα λάστιχα της πιρέλι δεν δημιουργούν graining οπότε απλώς πέφτει η απόδοση και όχι το κράτημα του μονοθεσίου. οπότε το έργο του θεωρώ πως ήταν αρκετά ''εύκολο'' γιατί το μονοθέσιο του ήταν αρκετά δυνατό ωστε αν αυτός κρατούσε καλά την γραμμή του στον υπόλοιπο γύρο εκείνο του έδινε τη δυνατότητα να κρατηθεί αρκετά μπροστά στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. επίσης βοηθήθηκε και λίγο από την τύχη σήμερα, έτσι δεν είναι? άξια νίκη πάντως, δεν διαφωνώ. αν και οποιοσδήποτε και από τους 3 και αν την έπαιρνε θα ήταν άξια. κρίμα μόνο που το καλύτερο μόντε κάρλο των τελευταίων 20 χρόνων είχε τέτοιο anticlimax στο τέλος!

κλείνοντας, ο βέττελ, που έχει όλο το μέλλον μπροστά του να διακδικήση την θέση του ανάμεσα στους θεούς θα πρέπει να αποδείξει την αξία του και στους τομείς που μέχρι στιγμής θεωρείται αδύναμος όπως το να μπορεί να ανακάμψει όταν είναι στη μέση του grid και δεν έχει ανοιχτό δρόμο μπροστά του.
α ναι, και με ένα αυτοκίνητο που δεν είναι σχεδιασμένο από τον νιούι.

Homo Ludens είπε...

@ gilles: Μα δεν είπα ότι είναι ο καλλίτερος όλων των εποχών. Είπα ότι θέλει να προσπαθήσει να μας πείσεις γι' αυτό. Άσε που θεωρώ ότι σήμερα είναι πολύ πιθανό να το κόλλαγε κι αυτός και ο Αλόνσο σε καμμιά μπαριέρα -και αυτό τουίταρα κατά την διάρκεια του αγώνα. Αν όμως τέλειωνε τον αγώνα έτσι, ε, τότε θα έπρεπε να τον παραδεχθούμε όλοι!

gilles είπε...

αν δεν εμπαινε το safety car στο τέλος είμαι κάτα 95% βέβαιος πως ο βέττελ θα κρατιόταν μπροστά. αγχωτικά στο μάτι για τους φαν του, αλλά θα κρατιόταν. οπότε από την πλευρά μου τον παρδέχομαι ήδη.

πάντως μεγάλη ειρωνία που η μάχη του τίτλου θα τελείωσει πιο νωρίς από ποτέ αλλά ταυτόχρονα θα έχουμε το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα των τελευταίων χ χρόνων από πλευράς θεάματος αγώνων.

Ανώνυμος είπε...

Αφηστε την F1 με τους χιλιους ηλιθιους κανονες, που πλεον οι οδηγοι ειναι σαν να παιζουν Playstation με τα βοηθηματα παρα οδηγουν στα ορια και δειτε λιγο sbk και MotoGP να δειτε τι θα πει συναρπαστικο θεαμα

Mr. Arkadin είπε...

Βρίσκω θεϊκό το ότι ο ένας τον γράφει Βέττελ και ο άλλος Φέτελ!

Ανώνυμος είπε...

Ασε ησυχο το (Φ)Βεττελ και σχολιασε μας κατι απο Roland Garros...Θα το παρει ο Ναδαλ η θα συνεχεισει αηττητος ο Κροατης..


Jad