21 Οκτ 2007

Πώς περνάω το Σαββατοκύριακο...

Οι κύριοι στην φωτογραφία είναι οι Augie March. Αλλά αυτό προς το παρόν δεν μας ενδιαφέρει. Ξεκίνησα, απλώς, με την λεζάντα για να μην απορήσει το απαίδευτο σε αλλόκοτες συνδέσεις κειμένου και εικόνας κοινό του "Πο Πο Culture!".

Αυτό που θέλω να γράψω εδώ είναι 2-3 σκόρπιες σκέψεις, χαλαρές διαπιστώσεις χωρίς πραγματικό συμπέρασμα. Χωρίς καν πρόθεση ενδοσκόπησης ή κατανόησης του τι συμβαίνει. Απλώς σκόρπιες σκέψεις, ανακατεμένες διαπιστώσεις. Σε λίγο θα πάω για ύπνο, έτσι κι αλλιώς, αύριο είναι μια καινούργια μέρα. Κάθε καινούργια μέρα είναι και μια αρχή. Λατρεύω τα κλισέ. Μια ζωή την ξόδεψα επιβεβαιώνοντας κλισέ...

Για κάποιον περίεργο λόγο δεν είμαι αγχωμένος. Όλοι περίμεναν ότι θα είμαι. Αλλά δεν είμαι. Μου θυμίζει αυτή η κατάσταση τις πολύ καλές μου κούρσες στα τέλη της περασμένης δεκαετίας, τους αγώνες που πατούσα με τα Adidas μου δύο εκατοστά πίσω από την κυρτή γραμμή στο "λάβετε θέσεις" και ήξερα ότι 800 μέτρα μετά θα είχα ένα καινούργιο ρεκόρ να πανηγυρίσω. Δεν είμαι καθόλου αγχωμένος, όλα λειτουργούν ρολόι, άρα το νέο περιοδικό θα πάει καλά (το "Sport 24" το βάπτισε κιόλας).

Το παλιό περιοδικό επίσης πάει καλά. Οι δύο Νίκοι βγάζουν υπέροχα τεύχη, με ευφάνταστα και καλοδουλεμένα θέματα. Το "Big Fish" το αγαπώ ακόμη. Θα ήθελα να περιγράψω τη σχέση μας με όρους γκομενικούς: Ότι είναι το κορίτσι που ξέρει πώς να με εκτοξεύει με μια πίπα, με ένα γαμήσι στα όρθια, κάτω από έναν πλάτανο, στα γόνατα, στο πίσω κάθισμα -και που δεν έχει κανένα πρόβλημα να το κάνει και τώρα, που βρήκα σοβαρή σύζυγο, που την αγαπώ και μ' αγαπά και που έχει και πατρική κληρονομιά... Αλλά είναι λίγο άκομψο. Δεν είναι τα μαγαζιά σαν τις γκόμενες. Τα τρέχουν άνθρωποι. Φίλοι καλοί. Δεν μπορείς να μιλάς για γαμήσια, κέρατα και φαντασιώσεις και να μην σε παρεξηγήσουν.

Εγώ κι ο Φωτάκης δουλεύουμε σαν τρελλοί τον τελευταίο μήνα. Και το "Πο Πο Culture!" πάει κατά διαόλου, παρά τα όσα υποσχόμουν στις 18 Σεπτεμβρίου. Εκείνος κλήθηκε να διαχειριστεί το χάος του μυαλού μου, προδωμένος -κι ας είναι αρκετά διακριτικός ώστε να μην το λέει- από την κάλπικη προσδοκία ότι θα δουλεύαμε μαζί. Τη μια Κυριακή έλεγε "Χριστόπουλος" κάτω απ' το "Αρχισυντάκτης". Την άλλην έλεγε "Φωτάκης". Και η διαδοχή αυτή δεν είναι εύκολη, όσο κολλητός σου και νά 'ναι ο πρώην. Ίσως είναι και χειρότερα όταν είναι κολλητός σου. Εγώ πάλι έχω να αποδείξω πολλά στο παλιό μου και ολοκαίνουργιο μαγαζί. Και, κυρίως, να δικαιώσω αυτούς που με γύρισαν πίσω. Χθες δούλευα μέχρι τις 2 το πρωί στο Φάληρο. Σήμερα διάβασα όλο το πρώτο τεύχος μας κι έβγαλα ξανά τίτλους. Αύριο θα γράψω. Είναι το τρίτο συνεχόμενο σαββατοκύριακο που δουλεύω. Το Μαράκι κάνει ακόμη υπομονή.

Ευτυχώς που υπάρχουν οι Augie March (ορίστε η σύνδεση με την κορυφή). Και o Devendra και η PJ Harvey και, βεβαίως, ο Brett Anderson. Ξανάνοιξα και τον λογαριασμό μου στο Facebook. Για να δω το μωρό του κουμπάρου μου, κυρίως. Την κόρη του Πέτρου και της Γκούνελ που γεννήθηκε πριν 2 μήνες στο Άμστερνταμ. Από τότε που ξανακατηφόρισα στο Φάληρο πήγα να χάσω τον παππού μου (τελικά την σκαπούλαρε θεαματικά ο συνονόματος!), η ομάδα μας στο Πρωτάθλημα Τύπου είναι 2η, με το Concept τα πάμε ακόμη καλλίτερα στο 5Χ5 και το 8Χ8 (μόνο νίκες ως τώρα), αλλά εγώ έπαθα μια ζημιά στο χέρι και πρέπει να μείνω εκτός δράσης για κανα μήνα. Κομμένο και το τένις. Ακούω πολλή μουσική, λοιπόν, για να τη βγάλω καθαρή. Σήμερα πέρασα ένα shuffle όλα τα downloads από τα Django Weekends και τα Anita-A-Day του Νίκου. Τέλεια!

Ο παππούς, λέει, το δουλεύει μια χαρά το έντερο. Κι ας μην πέρασαν ούτε δέκα μέρες απ' την εγχείριση. Κι ας είναι 92 ετών. Αφού λειτουργεί τόσο καλά εκείνος, τα δικά μου προβλήματα είναι αστεία. Έλλειψη ελεύθερου χρόνου, ένα πονεμένο χέρι, ακόμη δεν κανονίσαμε το snowboard του Ιανουαρίου. Προχθές βλέπαμε τα βίντεο από το περσινό Val d' Isere και απ' το Meribel πρόπερσι. Τι γέλιο! Και στις 28 του μηνός βγαίνει το νέο Pro Evolution. Θα έχουμε τυπώσει τότε. Και φέτος η Μπαρτσελόνα θα διαθέτει και Ανρί...

11 σχόλια:

Nikos Fotakis είπε...

Πες, ρε συ, στο κοινό σου πώς λέγεται το ρημάδι το περιοδικό - τι πρέπει να περιμένουμε, τη διαφήμιση;

Nikos Fotakis είπε...

Καν'το γρήγορα όμως, γιατί ήδη τα μάτια μου έχουν αρχίσει να ματώνουν στη νοητική εικόνα του big fish να σου κάνει πίπες...

Homo Ludens είπε...

Άσε με επιτέλους να κάνω μια κατάθεση ψυχής. Όλο στο χαβαλέ... "Κουφώματα" το κάναμε το μπλογκ.

Ανώνυμος είπε...

psile opos sou eipa kai sto msm, mipos den einai tihaio pou esi eisai travmatias kai oi omades pou simmeteheis saronoun? Elpizo gia to kalo sou otan gineis kala na min allaxoun ta apotelesmata, roulahiston gia to concept. Oso gia to protathlima tipou oso eheis griva den pas pouthena

Τραμπούκος είπε...

Ωραία man βγαίνει το pro evo το καινούριο και θα έχεις και Αρνί στην πολυαγαπημένη σου Μπαρτσελόνα. Λες η καθιερωμένη ταρίφα να πέσει απο τα 5 στα 4 γκόλ ? Οχι γιατι θα νομίζει και ο κόσμος που σε διαβάζει οτι εισαι κανας βιρτουόζος του pro evo. Ο Σγούρος του gamepad. Αυτά για να μην ξεχνιόμαστε.

Homo Ludens είπε...

@ avlakiotis: Ψηλέ μου, αν δεν είναι τυχαίο και είμαι εγώ υπεύθυνος για τις ήττες των ομάδων μας, τότε πολύ σύντομα θα γίνω ο νέος Μιχαλάκης στα 124 κιλά, χωρίς κανέναν αθλητισμό να με κρατάει στη γνωστή μου σιλουέτα.

@ τραμπούκος: Κατ' αρχάς να θυμίσω ότι όσες «ταρίφες» και να ρίξεις, η ιστορικότερη ταρίφα απ' όλες παραμένει αυτή που έριξε η Μπαρτσελόνα (μου) στην μισητή Μάντσεστερ (του χοντρού) στην Γαλλία, όταν η Ίντερ (σου) βολόδερνε στον πάτο της βαθμολογίας. Και επειδή η αλαζονεία από τις συνεχείς σου νίκες του τελευταίου τριμήνουν φαίνεται ότι έχει ξεπεράσει τα λογικά όρια, οφείλω να σε προειδοποιήσωω ότι ο ιστορικός εκείνος άθλος θα ξεχαστεί μόνο από τον επόμενο θρίαμβο της Μπαρτσελόνα, όταν θα σου επιστρέψει την ταρίφα και θα την πολλαπλασιάσει.
Ήδη,στο τελευταίο ματς, η διαφορά μειώθηκε στα 3 γκολ και για ένα ολόκληρο ημίχρονο ζούσες δραματικές στιγμές. Κάτι υποτιμητικό για κάποιον που βρίσκεται μπροστά από ένα Xbox 5 ώρες την ημέρα, ειδικά όταν αντίπαλός του είναι κάποιος που το ακουμπάει 2 φορές το μήνα από 100 λεπτά. Μήπως η ώρα της κρίσεως πλησιάζει;

virginia Diakaki είπε...

kali tyxi kai psixraimia.... to kaimeno to maraki skeptomai.
pos t lene to periodiko?

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

το νέο Pro θα είναι απίστευτο...

Giannis είπε...

το περιοδικό ποιο είναι τελικά?

Homo Ludens είπε...

Το περιοδικό θα το δείτε στις 4/11. Άντε να δείτε τον τίτλο του λίγες μέρες πιο πριν, στην διαφήμιση. Μέχρι τότε, ακόμη κι εγώ δεν θα ξέρω!

Giannis είπε...

em poia diafhmhsh????

kai pou na thn doume thn diafhmhsh? thleorash den paizei edw pera....