
Ένα παράδειγμα; Η προσομοίωση βαρύτητας στη βάση των κακών μέσα στην έρημο, όπου οι αστροναύτες κινούνται με ένα χιλιόμετρο την ώρα και ο Μποντ τρέχει κανονικά, και στο καπάκι η καταδίωξη με τη σεληνάκατο. Ο Κόνερι την παίρνει και φεύγει, τον ακολουθούν μοτοσακό και αυτοκίνητα, το ένα μετά το άλλο διαλύονται, διαλύεται και η σεληνάκατος (αυτό δεν το βλέπουμε όμως, αλλά το καταλαβαίνουμε όταν η μία της ρόδα περνά μπροστά από την κάμερα και μπροστά από ένα φλεγόμενο αυτοκίνητο... Προφανώς δεν είχαν άλλο για να καταστρέψουν και αποφάσισαν να κρατήσουν αυτή τη σκηνή στο μοντάζ -κι ας φαινόταν ότι η γελοία ρόδα που βόλταρε ανεξέλεγκτη ήταν από τη σεληνάκατο και όχι το αυτοκίνητο!). Αστειότατοι είναι και οι δύο κακοί, το γκέι ζευγάρι των κυρίων Κιντ και Γουίντ, μπράβων του Μπλόφελντ, που εδώ σκάει μύτη παρέα με τους κλώνους του (!) και τον υποδύεται ο Τσαρλς Γκρέι που έπαιζε τον Χέντερσον στην προηγούμενη ταινία του Κόνερι, το "Ζεις μονάχα δυο φορές".

Τα ντυσίματα του Κόνερι είναι άθλια και αποδεικνύουν πόσο ήρωας ήταν ο Ρότζερ Μουρ που ανέλαβε στη συνέχεια, σε μια δεκαετία εμετικού ενδυματικού στιλ -και πόσο κωλόφαρδος ο Σκωτσέζος που αποδεσμεύτηκε από τον Μποντ την κατάλληλη στιγμή! Η παχιά ροζ γραβάτα πολύ πάνω από τον αφαλό και το καρό κεραμιδί μπλέιζερ με ζιβάγκο είναι δύο καλά παραδείγματα...

Φυσικά και πρόκειται για μία από τις χειρότερες ταινίες της σειράς, και πακέτο με την προηγούμενη του Κόνερι, το "Ζεις μονάχα δυο φορές", είναι τα βασικότερα επιχειρήματά μου για τη θεωρία μου ότι ο βλαχοσκωτσέζος ήταν ένας μέτριος Μποντ. Δυστυχώς, όλοι οι υπόλοιποι επιμένουν να τον θυμούνται μόνο από τον "Δρα Νο" και τον "Χρυσοδάκτυλο". Το κρίμα στο λαιμό τους.
update (post μέσα στο post - από τον Mr. Arkadin):
Σε μια τόσο κακόγουστη, ηλίθια ταινία, ήταν επόμενο να ακούγεται ένα κακόγουστο, ηλίθιο τραγούδι - τόσο που ανέδειξε την ερμηνεύτριά του ως ηγερία της κακογουστιάς. Δεν ξέρω αν η Σίρλεϊ Μπάσεϊ (εφ' εξής "η κατσίκα") ήταν τότε ήδη γκόμενα του Τζον Μπάρι, ή αν έγινε στη συνέχεια (δεν παρακολουθώ τα κουτσομπολιά), είναι όμως βέβαιο ότι έπαιξε μοιραίο ρόλο στη δημιουργικότητά του, λειτουργώντας σαν καταστρεπτική μούσα. Με αυτό το ψεύτικο κιτσάτο λούστρο στην εκνευριστικά μεταλλική φωνή της, η κατσίκα κατάφερε το πρωτοφανές: να δημιουργήσει ένα τραγούδι Μποντ φτιαγμένο για να ακούγεται στα gay bar του πλανήτη - και πουθενά αλλού.
5 σχόλια:
Συμφωνώ απολύτως - η ταινία είναι για τα μπάζα. Είναι χειρότερη κι από παρωδία. Τη σώζει μόνο το ότι περιλαμβάνει τον εξής χαρακτηριστικό (και εύκολο, βέβαια) διάλογο:
- Hello. I'm Plenty
- Of coursh you are!
Ναι, θα έπρεπε να τον είχα βάλει αυτόν τον διάλογο ως λεζάντα στην δεύτερη φωτογραφία...
(Επίσης, γράφεται "of course" και όχι "of coursh")
Coursh το πρόφερε ο Σον. Σκωτσεζικα. Ασχετε.
Αααααααα, ουφ κουρς κύριε Οβελίξ, ουφ κοοουυρρρρρςςς!
Μόνο ο Οβελίκιος με καταλαβαίνει σ' αυτόν τον πλανήτη
Δημοσίευση σχολίου