9 Οκτ 2008

MSN στο γραφείο: Ναγκασάκι στο Φάληρο

Homo Ludens: αρχισε οπονοκεφαλος παλι. κατι θελει να μουπει ο οργανισμος μου, αλλα τον αγνοω επιδεικτικα
Ovelix: Mια Πέγκυ Χουρχούλη μου έστειλε δελτιο τυπου με θεμα "Ανάπτυξη δραστηριοτήτων της SYNTAX στην Ρωσία και Ουκρανία."
Homo Ludens: θες να αρχισουμε αυτο το παιχνιδι τωρα;
να σου λεω τι ΔΤ στελνουν σ' εμενα; κι εσυ σε μενα;
αυτο κι αν ειναι σουρρεαλιστικο
εχω ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΛΕΜΕ
Ovelix: θα σε σκισω, εχω καλυτερους τιτλους
Διεθνές Συνέδριο για το έργο του Philippe Lacoue-Labarthe
ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗ ΛΕΚΚΑ ΣΤΟ ZITHOS BIRTHDAY ΜΕ ΧΟΡΗΓΟ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΡΟΥΒΑΛΗ
Homo Ludens: ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ RODOKANAKIS ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΠΕΝΑΚΗ
παρ'τ'αρχιδια μου
"Η ομάδα «Όχι Παίζουμε» κλείνει πανηγυρικά το επετειακό φεστιβάλ «Rodokanakis Rediscovered 1908-2008 στο Μουσείο Μπενάκη, με τέσσερις παραστάσεις (20-23 Σεπτεμβρίου) και αντίστοιχες διαλέξεις."
Ovelix: stepevi
είναι δύσκολο να περιγράψει κανείς τα χαλιά stepevi με μία λέξη - γιατί δεν υπάρχει λέξη που να περιέχει όλες τις έννοιες μαζί.
Homo Ludens: ΟΚ, ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ
Depon εχεις;

1 σχόλιο:

Rouli είπε...

xaxaxa.... eisaste teleiws akuroi... Parepiptwntws.... nustazw.... Zzz.