28 Οκτ 2007

Don't Cry for me Argentina

Φυσικά και αυτός είναι ο τίτλος που ταιριάζει σε ένα post, το οποίο θέλει να ασχοληθεί με ένα και μόνο πράγμα: Το κλισέ. Και δη το κλισέ στους τίτλους των ΜΜΕ. Από την Παρασκευή έχω διαβάσει δεκάδες κείμενα σε σοβαρές, ασόβαρες ή ενδιάμεσες εφημερίδες, έχω χαζέψει posts σε blogs και ειδήσεις στην τηλεόραση για τις εκλογές στην Αργεντινή. Και όλα μα όλα αντιμετωπίζουν την -κατά πάσα πιθανότητα- σημερινή νίκη της Κριστίνα Φερνάντεζ ντε Κίρχνερ με τον ίδιο τρόπο: με μια ευκαιρία για να κάνουν λογοπαίγνιο με το όνομα της Εβίτας Περόν ή της Χίλαρι Κλίντον. Για την πολιτική και τις αλλαγές που θα φέρει στην Αργεντινή η νίκη της Κίρχνερ δεν γίνεται κανένας λόγος.


Στο μεταξύ, ποια Εβίτα και ποια Χίλαρι; Η Κριστίνα είναι ίδια με μια γαλλικού που είχα στο Γυμνάσιο...

2 σχόλια:

bidibis είπε...

ρε με τέτοιο γκομενάκι τι σημασία έχουν η πολιτική και οι αλλαγές; σοβαρά μιλας τώρα;

Nikos Fotakis είπε...

μιλώντας για δημοσιογραφικά κλισέ. σε ποια μεγάλη σοβαρή εφημερίδα εμφανίζεται όλο και πιο συχνά το κλισέ "σκληρό πόκερ" (π.χ. με το σκοπιανό, το ασφαλιστικό, τη διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ);
θα σε βοηθήσω: είναι η ίδια εφημερίδα της οποίας ο διευθυντής δείχνει μια αδυναμία στο κλισέ "το μεταπολιτευτικό τσουνάμι"