28 Οκτ 2007

Don't Cry for me Argentina

Φυσικά και αυτός είναι ο τίτλος που ταιριάζει σε ένα post, το οποίο θέλει να ασχοληθεί με ένα και μόνο πράγμα: Το κλισέ. Και δη το κλισέ στους τίτλους των ΜΜΕ. Από την Παρασκευή έχω διαβάσει δεκάδες κείμενα σε σοβαρές, ασόβαρες ή ενδιάμεσες εφημερίδες, έχω χαζέψει posts σε blogs και ειδήσεις στην τηλεόραση για τις εκλογές στην Αργεντινή. Και όλα μα όλα αντιμετωπίζουν την -κατά πάσα πιθανότητα- σημερινή νίκη της Κριστίνα Φερνάντεζ ντε Κίρχνερ με τον ίδιο τρόπο: με μια ευκαιρία για να κάνουν λογοπαίγνιο με το όνομα της Εβίτας Περόν ή της Χίλαρι Κλίντον. Για την πολιτική και τις αλλαγές που θα φέρει στην Αργεντινή η νίκη της Κίρχνερ δεν γίνεται κανένας λόγος.


Στο μεταξύ, ποια Εβίτα και ποια Χίλαρι; Η Κριστίνα είναι ίδια με μια γαλλικού που είχα στο Γυμνάσιο...

2 σχόλια:

bidibis (aka g.a.n.g) είπε...

ρε με τέτοιο γκομενάκι τι σημασία έχουν η πολιτική και οι αλλαγές; σοβαρά μιλας τώρα;

zelig είπε...

μιλώντας για δημοσιογραφικά κλισέ. σε ποια μεγάλη σοβαρή εφημερίδα εμφανίζεται όλο και πιο συχνά το κλισέ "σκληρό πόκερ" (π.χ. με το σκοπιανό, το ασφαλιστικό, τη διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ);
θα σε βοηθήσω: είναι η ίδια εφημερίδα της οποίας ο διευθυντής δείχνει μια αδυναμία στο κλισέ "το μεταπολιτευτικό τσουνάμι"