18 Οκτ 2007

Απόψε στο Half Note παίζει το Iron Eagle!

Ο καλός μου φίλος (όπως λέει και το mediablog) και συνοδοιπόρος στο παρόν blog (όπως δεν έχει ακόμη συνειδητοποιήσει η πλειονότητα όσων διαβάζουν "Πο Πο Culture!") μου πρότεινε να πάμε απόψε στο Half Note Jazz Club. Θα του αρνηθώ. Όχι επειδή έχω ήδη πάρει τη φετινή μου δόση από καπνίλα στο μικρό κλαμπάκι απέναντι από το Α' Νεκροταφείο (ναι, εννοείται ότι ξαναπήγα στον Milo Z την περασμένη εβδομάδα). Ούτε επειδή δεν μου αρέσει ο Sonny Fortune που παίζει παρέα με το κουαρτέτο του απόψε.


Απλώς, έχω κανονίσει για το βράδυ να βρεθώ με την αντροπαρέα και να αποτίσουμε λίγο φόρο τιμής στα 80s, παρακολουθώντας μια από τις φιλοπολεμικές ταινίες που μας μεγάλωσαν σαν άντρες και όχι σαν κίναιδους -περίπου, δηλαδή, αυτό που έκαναν και οι Manowar (βλέπε λίγα posts παρακάτω). Αναφέρομαι, φυσικά, στον "Ατσαλένιο Αετό". Αν αντέξουμε, θα δούμε και τις συνέχειές του... Εξ άλλου, το να δεις live τον Sonny Fortune δεν απέχει πολύ από το να δεις στο βίντεο το "Iron Eagle". Γιατί πολύ απλά, πρωταγωνιστεί ο σωσίας του, ο (βραβευμένος με 'Οσκαρ) Louis Gossett Jr.

15 σχόλια:

Ovelikios είπε...

Τεράστιος ο Sonny Fortune!! Έχει παίξει τρομπέτα και στο Ιπτάμενος και Τζέντλεμαν.

Ovelikios είπε...

...μετά το γύρισε σε σαξόφωνο.

Nikos Fotakis είπε...

Μόλις το ακύρωσα κι εγώ. Έχω πήξει στη δουλειά - ακόμα κι αν προλάβαινα να τελειώσω πριν τις 10 δεν θα άντεχα. Άσε που και οι φίλοι που θα με συνόδευαν βρίσκονται περίπου στην ίδια κατάσταση...
Δε βαριέσαι, την επόμενη φορά...

Nikos Fotakis είπε...

Η αλήθεια πάντως είναι ότι έσπαγα το κεφάλι μου να βρω ποιον μου θυμίζει...

Nikos Fotakis είπε...

Χρωστάω ένα post για τη μουσικότητα των ονομάτων των μουσικών της τζαζ. Άκου Sonny Fortune... τον σέβεσαι χωρίς να ξέρις γιατί.

Giannis είπε...

Homo Ludens πω,πω μου θυμισες τα νιάτα :):)

εννοείτε περιμένω και αφιερωμα σε Μπλεικ, Αγορι και στο the best comic ever, τη Περιπέτεια.

Nikos Fotakis είπε...

Trueno rules

Ovelikios είπε...

...και είναι η πρώτη φορά που συμφωνώ με τον Ινδιάνο αντί με τον Χόμο. Τρουένο ρουλζ ιντίντ.

Nikos Fotakis είπε...

Επίσης, Γιάννη, δεν είναι δυνατόν να έζησες στα '80s και να αποκαλείς το Μπλεκ "Μπλέικ". Ακόμα και η μάνα μου το είχε μάθει, όταν της ζητούσα χαρτζηλίκι...

Homo Ludens είπε...

Μα, zelig, μόνο κάποιος που πραγματικά «έζησε» τα 80s θα μπορούσε -έστω και λανθασμένα- να χρησιμοποιεί το όνομα «Μπλέικ». Και τα ονόματα «Αμάντα», «Αλέξις», «Κρίστλ»...

Nikos Fotakis είπε...

έχεις δίκιο. πάω πάσο.

Giannis είπε...

Ωπα να μην ξεχάσω Μαικλ Ναιτ, ΜακΓκαιβερ, Ο Ανδροκλής και τα λιοντάρια του- τι θυμήθηκα τώρα!!!

Εντάξει το σιριαλ combat-η μάχη δεν το πέτυχα δεν πρέπει να ειχα γεννηθεί τότε...

Επιπλεόν και τώρα βγάζω το απωθημένο μου , για κάποιο αδιευκρίνητο λόγο δεν είχα δει τότε τα Star wars, πέρασαν πολλά χρόνια μέχρι να τα δω. Και θυμάμαι τρελό ραντεβού με κορίτσι να δούμε το Karate kint 2,εννοείτε απογευματινή στου Ζωγράφου και μετά στα Γκούντις ...

Ανώνυμος είπε...

pes tou gianni oti otan pigaine na dei karate kid then ipirhan goodys

Nikos Fotakis είπε...

Μου αρέσει η τροπή που πήρε το θέμα (και κυρίως ότι το έχουμε τραβήξει σε διαστάσεις δυσανάλογες με το περιεχόμενό του).
Μόλις πρόσεξα δε κάτι που μου είχε διαφύγει: γιατί νιώθεις την ανάγκη να αναφέρεις ότι ο Γκόσετ έχει πάρει Όσκαρ;

Homo Ludens είπε...

@ zelig: To ανέφερα για να δω αν θα θυμηθεί κανείς (χωρίς να το παίξει έξυπνος και ανοίξει το imdb) σε ποια ταινία το τσίμπησε.