5 Οκτ 2007

Django Weekend: youtube version

Έχω μπλέξει πολύ άσχημα και τρέχω όλην την εβδομάδα. Ήθελα να κάνω ένα post για τους The Bird and the Bee (υπέροχο όνομα), αλλά θα πρέπει να περιμένει.
Κι επειδή φοβάμαι ότι θα καθυστερήσω την ανάρτηση του εβδομαδιαίου mp3 του Django, ορίστε ένα κλιπάκι με τον Django και το κουιντέτο σε κέφια. Πεθαίνω για το πρώτο μέρος, που καταφέρνει με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια: και να καταγράψει το άψογο στιλ του Django αλλά και να περιγράψει την κατάσταση ραστώνης στην οποία θα ήθελα να βρίσκομαι αυτή τη στιγμή.

Όσο για το δεύτερο μισό, δεν ξέρω ποιο είναι το κομμάτι που παίζουν (ξέρω, ντροπή μου), αλλά σίγουρα δεν είναι το Swing 1939, όπως το έχει τιτλοφορήσει όποιος καλός άνθρωπος το ανέβασε στο Youtube. Γιατί όλοι ξέρουν ότι το Swing'39 είναι άλλο. Όχι πως έχει μεγάλη σημασία, βέβαια...
Επ' ευκαιρία, ορίστε κι ένα βίντεο με το αγαπημένο μου Modern Jazz Quartet στο δικό τους εμβληματικό "Django"...

Τα λέμε αργότερα.
Update: Μάλιστα - από τη βιασύνη μου είχα βάλει δυο φορές το ίδιο κομμάτι, τη δεύτερη χωρίς πρόλογο. Το διόρθωσα.

2 σχόλια:

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

ξεκίνημα εβδομάδας, φίλε, και να είμαι σε ραστώνη, δεν γίνεται. Τώρα αρχίζει ξανά το τρέξιμο.

Υ.Γ.1: θα περιμένω το ποστ σχετικά με το... "Πουλί και το μελίσσι"!...

Υ.Γ.: Να είσαι καλά, ρε!

enteka είπε...

ωραίο!
[πώς πάνε τα τρεξίματα και τα μπλεξίματα?]

:)