13 Οκτ 2007

Django Weekend: πάλι άργησα


Ξέρω, είμαι εξαιρετικά ασυνεπής στην εβδομαδιαία υποχρέωσή μου. Για να εξιλεωθώ, ανεβάζω ένα από τα ομορφότερα κομμάτια που ηχογράφησε ο Django Reinhardt - το Out of Nowhere. Ήταν Aπρίλιος του 1937, και ο ήρωάς μας (μου) γνώριζε την καταξίωση. Ηχογραφούσε με δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα της τζαζ: τον Coleman Hawkins (τον άνθρωπο που έφερε το σαξόφωνο στην πρώτη γραμμή, για να μην πολυλογούμε), και τον τρομπετίστα και σαξοφωνίστα Benny Carter. Το κομμάτι ίσως σου θυμίζει κάτι - είναι γιατί το έχει ξεσκίσει ο Γούντι Άλεν στις ταινίες του.
Οδηγίες χρήσης: το κατεβάζεις. Το σώζεις στο pc σου, το περνάς στο mp3 player της αρεσκείας σου, το καις σε cd (κατάλαβες). Το ακούς αργά το βράδυ (μετά τις 3). Σε βρίσκει η Κυριακή σε εμβρυακή στάση. Φτιάχνεις ζεστό κακάο. Το ξαναβάζεις στο repeat. Αποφασίζεις να περάσεις την Κυριακή στο κρεβάτι και να πάνε όλοι οι άλλοι να κόψουν το λαιμό τους.

9 σχόλια:

Homo Ludens είπε...

Τι πάει να πει "είμαι εξαιρετικά ασυνεπής στην εβδομαδιαία υποχρέωσή μου;" Έχεις υπογράψει κανα συμβόλαιο ότι πρέπει να ανεβάζεις Django πρωί πρωί το Σάββατο;
Γαμώτο! Από τότε που (ξανα)πήγα στην "Καθημερινή" του κολλημένου με τα Mac κ. Αλαφόυζου έχω χάσει τη μπάλα στο πώς μπαίνει το ερωτηματικό και στο πώς αλλάζω το πληκτρολόγιο sta ellhnika...

Nikos Fotakis είπε...

Αφήνω στην άκρη την ψευτογκρίνια για το mac (μετάφραση: πόσο εστέτ είμαστε σ' αυτή την εφημερίδα) και απαντώ στο βασικό σου ερώτημα. Όχι, δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο. Είμαι απλώς ψυχαναγκαστικός.

Homo Ludens είπε...

Αφού είσαι τόσο ψυχαναγκαστικός, δεν θα έπρεπε να έχεις φροντίσει να εξασφαλίσεις και διαφορετικές φωτογραφίες για κάθε post σου; Πόσες φορές ακόμη θα δούμε τον Django με το τσιγάρο και το μπάντζο του;
Γαμώτο (νούμερο 2)! Φεύγω τώρα για ένα γάμο -ναι, μεσημεριάτικα!-, χρωστάω τρεις στήλες από εδώ κι από εκεί και, το χειρότερο, δεν έχω ακόμη αποφασίσει τι θα παρουσιάσω αύριο στο "Μεταλλουργείο" της Δευτέρας. Ευτυχώς που δεν είμαι το ίδιο ψυχαναγκαστικός με σένα και που δεν έχω πρόβλημα να το ανεβάσω αργά (πολύ αργά) το βράδυ Δευτέρας προς Τρίτη...

Ανώνυμος είπε...

Zelig είστε υπέροχος...

bidibis είπε...

ρε μη μαλώνετε μεταξύ σας, συνεργάτες είστε

ντροπή...

Nikos Fotakis είπε...

@rania: ευχαριστώ, μάλλον...

@bidibis: δε μαλώνουμε, είναι μέρος του νούμερού μας.

@homo ludens: να σου πω, αφεντικό - αν θες να τα πάμε καλά (α) μην αποκαλέσεις ξανά "μπάντζο" την εμβληματική Selmer, την κιθάρα-σύμβολο της τζαζ του μεσοπολέμου και (β) δείξε λίγο σεβασμό στην θρυλική φωτογραφία του William Gottlieb, του κατεξοχήν φωτογράφου της χρυσής εποχής της τζαζ. Η φωτογραφία που κοροϊδεύεις ανήκει στη συλλογή του αμερικανικού κονγκρέσου, και είναι μέρος της διεθνούς πολιτιστικής κληρονομιάς.
Δεδομένου δε ότι έχω στα χέρια μου μερικές δεκάδες ηχογραφήσεις του Django για να ανεβάζω κάθε Σ/Κ, είναι μοιραίο αυτή η φωτογραφία να επανεμφανίζεται τακτικά.
Παρ' όλα αυτά, για να μη γκρινιάζεις, την άλλαξα, βάζοντας μια με τον Django εν μέσω αμερικανών φίλων - όχι αυτών που ακούγονται στο κομμάτι, δυστυχώς...
Ελπίζω να πέρασες καλά στο γάμο.

enteka είπε...

zelig συμφωνώ με rania!
homo ludens, είσαι τόσο τυχερός που δεν είσαιψυχαναγκαστικός...

Homo Ludens είπε...

@ zelig: Τό 'ξερα ότι θα τρελαινόσουν με το "μπάντζο". Ο γάμος μια χαρά, αλλά τα mac όντως με έχουν συγχύσει.

Homo Ludens είπε...

@ enteka: Καλά, κι εγώ είμαι, μην νομίζεις...