1 Μαΐ 2008

Τι ωραία που είναι τα δελτία ειδήσεων στις αργίες!

Ως άτυπος εκπρόσωπος τύπου του υπό σύστασιν fan club της anchorwoman που ακούει στο όνομα Ρίτσα Μπιζόγλη, νιώθω ανείπωτη χαρά κάθε φορά που η Έλλη Στάη αποφασίζει να λείψει από τον αέρα του Alpha. Δεν θέλω να μπω σε πιθανότατα ντροπιαστικές λεπτομέρειες - αντ' αυτού θα αναρτήσω την ανοιχτή επιστολή που της απεύθυνα (απηύθυνα; δεν έχει καταργηθεί η αύξηση στα νέα ελληνικά; τέλος πάντων) μέσα από τη στήλη μου στο Big Fish, τον Φεβρουάριο, όταν η κ. Στάη ανέλαβε το Plan-9 from outers space που χαϊδευτικά αποκαλούμε "δελτίο ειδήσεων του Alpha" (όχι ότι τα υπόλοιπα είναι διαφορετικά, πολλώ δε μάλλον καλύτερα). Είχε προηγηθεί ένας μήνας καυτών αποκαλύψεων για τη Ζαχοπουλειάδα, τους εκβιασμούς, τους κομιστές κ.ο.κ. (εφ' εξής "μαδομούνι", για συντομία), χρόνος ικανός για να δημιουργήσει την εξάρτηση που υπονοεί η επιστολή - η μισή ντροπή δική μου (εντάξει, ολόκληρη):
«Αγαπημένη μου,
κοντεύει μια εβδομάδα που εξαφανίστηκες από το ενημερωτικό prime time του Alpha και πάω να τρελαθώ. Σαν τρελός σε ψάχνω σε απίθανες τηλεοπτικές ζώνες, σε μικρά ασφυκτικά δελτία ειδήσεων, απελπισμένος που με εγκατέλειψες πάνω που άρχισα να σε έχω ανάγκη. Πόσες φορές πρέπει να ζητήσω συγγνώμη που στην αρχή δεν σου έδωσα τη σημασία που άξιζες; Τώρα πια αγαπώ τη βαθιά, αισθησιακή σου φωνή, το λαμπερό διεισδυτικό σου βλέμμα, το σέξι χαμόγελό σου και τον τρόπο που υψώνεται το φρύδι σου, όταν κουμαντάρεις άντρες σαν τον Κακαουνάκη, τον Κύρτσο, τον Καρσιώτη. Κυρίως όμως μου λείπει το στραβό χαμόγελο απόλαυσης, μπροστά σε ένα ζουμερό ρεπορτάζ.
Σε ικετεύω, γύρνα πίσω, μου λείπεις».
ΝΚΦ

7 σχόλια:

Πυθαγόρας Σάμιος είπε...

Μπορείς να προσθέσεις και το δικό μου όνομα στην επιστολή, please!

Nikos Fotakis είπε...

Ευχαρίστως - κάποια στιγμή θα γίνω τελείως ρεζίλι και θα είναι μια παρηγοριά να μην είμαι τελείως μόνος μου

Ανώνυμος είπε...

Molis xtes anakalipsa to blog sou...(to pws einai na gelas alla fantazomai kapws etsi simvenei me olous...). Den tha pw mpravo kai teleio ktl.
Alla epitelous, toulahiston,enas akomi pou exei kolima me afti thn gineka...Mallon prepei na kanoume ena fun club (oxi sto facebook pros theou...i mipws ekei????) Den einai poli ...wraio afto to stravo gelio??? Krima pou den thn axiopoioun perisotero ston Alpha.

Ανώνυμος είπε...

Βαλτε και το ονομα μου!Η κ.Μπιζογλη είναι απλά φοβερή!Αψογος επαγγελματίας κι άνθρωπος

Ανώνυμος είπε...

και το δικό μου, και το δικό μου!!

ΡΙΤΣΑ4EVER

Ανώνυμος είπε...

Προχθές είχαν οι δημοσιογράφοι απεργία και δελτία ειδήσεων δεν μεταδόθηκαν. Ένιωσα κατά τις 9μμ μία έντονη ανησυχία, σαν κάτι να μου έλειπε. Δεν καπνίζω και δεν είμαι πότης. Κι όμως, ένιωθα ότι κάτι μου στερούσαν. Έκατσα και αυτοψυχοαναλύθηκα και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι έχω εξάρτηση από την Ρίτσα. Η έλλειψή την καταραμένη εκείνη βραδιά μου δημιούργησε στερητικό σύνδρομο. Μπιζογλικός, λοιπόν κι εγώ μέχρι κοκάλου, προσχωρώ στο fan club και μπράβο του που το σκέφτηκε.
Ρε παιδιά, προτείνω να στείλουμε όλοι μέιλ στον ΑΛΦΑ και να ζητήσουμε από την Ρίτσα να λέει τουλάχιστον ένα μέρος των ειδήσεων όρθια, όπως κάνει η Κοσιώνη στον ΣΚΑΪ, να την βλέπουμε κιόλας ολόκληρη. Λένε ότι είναι όλα τα λεφτά.

Ανώνυμος είπε...

κρατάτε τα για το αρχείο του fan club:

Είπαν για την Ρίτσα: «Το προσωπάκι σου έχει παιδικήν ηδύν» (Κώστας Ζουράρις)

Προτείνω πρώτο θέμα για συζήτηση: Έκανε καλά που άλλαξε την βραχνή φωνή της με εγχείριση; Άποψή μου, ΟΧΙ, ήταν λάθος και της το έχουν πει πολλοί, καθ’ α μανθάνω).