6 Απρ 2008

ΟΣΦΠ - ΑΕΛ 0-1

Χμμμμμ. Μόλις τώρα ένας Τούρκος άλωσε το Καραϊσκάκη...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε μετα; Φόρεσες το στρινγκάκι σου; Και με το καλσονάκι καλή ήσουνα...

Homo Ludens είπε...

Μα δεν είναι φοβερό που όλα αυτά τα γελοία σχόλια τα κάνει πάντα ο "Ανώνυμος"; Τέλος πάντων, αφού κατάφερα να μετατρέψω το "Πο Πο Culture!" σε άντρο οπαδικών καφριλικίων (παρ' ότι ανέβασα το post μόνο και μόνο γιατί μου φάνηκε πολύ αστείο εκείνη τη στιγμή, δηλαδή πας για πρωτάθλημα, δεν θες με τίποτε να χάσεις και έρχεται ένας Τούρκος να σπιλώσει και το όνομα της έδρας σου...), ας συγχαρώ το φίλο ανώνυμο για την ομάδα του, τη υπέροχη μπάλα που παίζει φέτος και το πρωτάθλημα που περήφανα θα κατακτήσει (;) με 3 βαθμούς στα χαρτιά κι ένα 0-4 που πήρε με ψηλά το κεφάλι από "το ΑΕΚάκι" πριν μια βδομάδα...

Nikos Fotakis είπε...

Λίγα για τον Ανώνυμο - είχε γράψει την Ελληνική Νομαρχία κάποτε, κι από τότε έχει το ακαταλόγιστο...

Κομπιναδόρος είπε...

Οι ολυμπιακοί είναι μακράν οι πιο γελοίοι οπαδοί του κόσμου!! Παίρνουν παιχνίδια στα χαρτιά, ρεζιλεύονται στην έδρα τους από την Λάρισα ενώ τους σπρώχνει και η διετησία και χαίρονται κιόλας!! Τι χαίρεστε ρε μαλακες? Υπάρχει κάποιος λόγος για να χαίρεται κανείς σε αυτά που προανέφερα?

Τραμπούκος είπε...

Spade ειμαι γαυρος και δεν ειμαι καθολου χαρουμενος απο την ομαδα μου. Δεν μπορω καν να την βλεπω για την ακριβεια. Εχθες ειχα παιξει το Χ εναντιον της Λαρισας γιατι πολυ απλα δεν εμπνεει καμια εμπιστοσυνη. Ο προεδρος εχει κανει την ομαδα τσιφλικι του και θελει να παιρνει τα πρωταθληματα μονος του. Βεβαια το γεγονος οτι απο τα τελευταια 500 πρωταθληματα εχει παρει τα 499 και φετος παει για το Double χωρις να κατεβαινει καν στο γηπεδο μου αφηνει μια μικρη δοση ευχαριστησης.

Υ.Γ δινω 40% πιθανοτητα να παρει το πρωταθλημα φετος.

Ανώνυμος είπε...

Gelie spade
mathe pos grafete i prota i diaitisia kai istera asholisou me aftin
Mia zo'i'tha sas ftaei kati allo ektos apo ton gelio eafto sas.Skefteite oti oloi oi Aektzides tha ehoun sinolika parei osa protathlimata ehei parei mono o Djorgevic.Ase pou gia esas i tessara pou panigirizete kai einai to highlight pou ehete os omada ta teleftaia 50 chronia einai gia mas sinitheia kai kathimerinotita. An de, eisai vazelos then kano kan ton kopo na sholiaso tin asteia omadoula sas

Κομπιναδόρος είπε...

Avlakioths—καταρχήν από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι είμαι ΑΕΚ? Εγώ Λάρισα είμαι. Επίσης φίλε μου, χάνεις την ουσία των όσων λέω και μένεις στο ότι έγραψα λάθος τη διαιτησία. Ακόμα, επειδή μου φαίνεσαι λίγο μαλάκας, οφείλω να σε πληροφορήσω πως ο μόνος αστείος στο ελληνικό πρωτάθλημα είναι ο κόσμος του Ολυμπιακού. Βλέπετε ότι η ομάδα σας χωρίς τη βοήθεια των διαιτητών δεν μπορεί να πάρει πρωτάθλημα(γιατί αν νικούσε η ΑΕΛ το πρωτάθλημα ήταν σίγουρα χαμένο) και αντί να αηδιάζετε με τον ανορθόδοξο τρόπο που ο Ολυμπιακός νικάει και να προσπαθήσετε με την επιρροή σας να αλλάξετε τη νοοτροπία της διοίκησης, εσείς πανηγυρίζετε. Είναι κατανοητό πως η πλειοψηφία των Ολυμπιακών είναι άτομα χωρίς βούληση, πρόβατα θα έλεγα, που υπακούν πιστά στον τσοπάνη Κόκκαλη.

Τραμπούκος---επιτέλους!! Ένας σωστός γαύρος!! Δεν φαντάζεσαι τι χαρά μου δίνεις!! Οι ξύπνιοι γαύροι πάνε να γίνουν είδος προς εξαφάνίση γι’αυτό φρόντίσε να διαιωνίσεις το είδος σου, αν με καταλαβαίνεις. Ο κόσμος του Ολυμπιακού πρέπει να μάθει να δουλεύει αξιοκρατικά και αναφέρομαι συγκεκριμένα στον Ολυμπιακό γιατί σίγουρα έχει τη μεγαλύτερη δύναμη από όλες τις ομάδες της super league.
Έχω γράψει στο blog μου ένα άρθρο σχετικά με αυτόν τον αγώνα και θα με ενδιέφερε η άποψή σου

Ορίστε το blog μου
http://spadetns.blogspot.com/