14 Σεπ 2008

Όλα θα πάνε καλλίτερα...



Πολύ με αγχώνει αυτό το οδήγημα της Vespa πάνω στον παγωμένο δρόμο, αλλά η φωνή της Κόρι διώχνει μακριά τις κακές σκέψεις. Όλα θα πάνε καλλίτερα. Εδώ πάνε για την Κόρι και τον Τζέισον, κι ας είναι παντρεμένοι πια. Οι Mates of State κυκλοφόρησαν εδώ και τρεις μήνες ένα από τα πιο όμορφα άλμπουμ της χρονιάς, ένα ακομπλεξάριστο σχόλιο πάνω στο πώς οι ερωτικές σχέσεις μετατρέπονται σε κοινωνικές υποχρεώσεις (και δεν πειράζει). Έχω καταπιεί ένα χαλασμένο χάπι από χθες και με έχει πιάσει απομονωτισμός. Κάθομαι μόνος στο σπίτι και δεν κάνω απολύτως τίποτε άλλο από το να ακούω μουσική. Και για κάποιο λόγο, τέτοιες μελωδίες και τέτοια θεματολογία σαν των Mates of States με κάνει να νιώθω καλλίτερα. Get Better, λοιπόν, κι επιτέλους απεγκλωβίστηκα από τους Metallica που είχαν κάνει κατάληψη στ' αυτιά μου. Για πιο πολύ Mates of States (αλλά και Fleet Foxes, Carla Bruni, Yosebu, Black Kids, Nicole Atkins, που είναι τα υπόλοιπα updates που ανέβασα στο "Starry Night") κάνεις κλικ εδώ...

2 σχόλια:

River Phoenix είπε...

Δεν ξέρω...εμένα μου φάνηκαν πολύ επιφανειακές οι συνθέσεις τους και λίγο αναπαραγωγή των παλιών τους άλμπουμ...βέβαια περί απόψεων...:-)

Homo Ludens είπε...

Ναι, είχα διαβάσει την κριτική σου στο Athens 66. Και οι λόγοι που τους μισείς είναι ακριβώς αυτοί που μου αρέσουν εμένα. Προφανώς είμαι σε pop mood αυτόν τον καιρό!