17 Σεπ 2008

Django Weekend: Nagasaki in the brain



Homo Ludens: το μπλογκ το έχεις εγκαταλείψει; Ούτε καν Ντζάνγκο;;;
Mr. Arkadin: ναι, έχω writer's block
Homo Ludens: νόμιζα ότι ο ντζχανγκο πηγαζε απο μεσα σου. δεν ειχε να κανει εμ το συγγραφικ σου ταλαντο
Mr. Arkadin: κοίτα, για το τζάνγκο έχω ένα πρόβλημα. τα τραγούδια της πρώτης γραμμής τα έχω εξαντλήσει. τώρα πρέπει να αρχίσω να ψάχνω τα δεύτερα
Ηomo Ludens: μαλλον εξεμετρησε το ζην η στηλη αυτη...

Πάνω από το πτώμα μου θα συμβεί κάτι τέτοιο! Εχω στο γραφείο μου δέκα cd γεμάτα από ηχογραφήσεις του Django Reinhardt που περιμένουν να τις ανακαλύψω και να τις συνδέσω με αυτό που συμβαίνει γύρω μου - ή κυρίως, μέσα στο κεφάλι μου. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό που συμβαίνει στο κεφάλι μου τον τελευταίο καιρό - ας πούμε εδώ και δύο-τρεις εβδομάδες - είναι αυτό που ένας φίλος περιγράφει με μια λέξη-κλειδί: Ναγκασάκι (μτφρ: το απόλυτο κάψιμο).

Ευτυχώς, η λαϊκή μούσα είχε προβλέψει να δημιουργήσει ένα κομμάτι με αυτόν τον τίτλο, την εποχή που η λέξη δεν γεννούσε συνειρμούς πυρηνικού ολέθρου, αλλά ενός γοητευτικού εξωτισμού. Το ερμήνευσαν μερικοί από τους πιο ευρηματικούς διασκεδαστές της τζαζ του μεσοπολέμου, κανείς όμως δεν έφτασε το Quintette Du Hot Club de France (με τον Φρέντι Τέιλορ στην αεράτη εκφορά των στίχων).

Ναι, ξέρω, το έχω ήδη ανεβάσει το κομμάτι, αλλά ποιός το θυμάται;

8 σχόλια:

Homo Ludens είπε...

Εγώ το θυμόμουν! Και είμαι σίγουρος ότι το θυμάται και ο Avlakiotis που πέρασε μια Δευτέρα και Τρίτη φουλ ενθουσιασμένος, πιστεύοντας ότι επιτέλους κατάφερε να φάει τον Ντζάνγκο από το blog, ROOOOFL

ci είπε...

its good to know about it? where did you get that information?

Homo Ludens είπε...

Και η Citronella spammer? Επίσης, με την επαναχρησιμοποίηση του Nagasaki, μάλλον παραδέχεσαι και ο ίδιος ότι η στήλη εξεμέτρησε το ζην της...

Nikos Fotakis είπε...

Το Nagasaki, το Shine και (κυρίως) το I'll see you in my dreams είναι τα κομμάτια που θα επαναλαμβάνονται από καιρού εις καιρόν γιατί είναι τα τρία κομμάτια που κατά καιρούς εκφράζουν την πνευματική μου κατάσταση καλύτερα από οτιδήποτε άλλο. Όσο για τη στήλη, λυπάμαι που θα απογοητεύσω τον Αυλακιώτη, αλλά υπάρχουν ακόμη εκατοντάδες κομμάτια του Τζάνγκο στα κιτάπια μου.

ci είπε...

which way to the station?
(εμπλουτίζω τα σπαμ-μηνυματα, κλέβοντας από τον "Διαβολάκο" τον οποίο btw δεν μπορώ να βρω σε dvd)

Ανώνυμος είπε...

Klironomisa apo ton makariti ton patera mou 4 diskous tou Django. Omologo na omologiso oti psilo eimai krifos opados tou Django kai kat rprktasi tou Zelig.Alloste i tin agapi apo to misos tin horizei mia poli lepti grammi

Homo Ludens είπε...

@ avlakiotis: !!!!

Nikos Fotakis είπε...

@avlakiotis
Luke, I am your father!