20 Δεκ 2011

#1 by Cartoon Dandy: Lykke Li

Cartoon Dandy's #1
Lykke Li
Wounded Rhymes

Δεν με νοιάζει αν ήταν ο καλύτερος δίσκος της χρονιάς, δε μου καίγεται καρφί αν το remix του Magician για το «I Follow Rivers» έπαιξε τόσο πολύ στα ραδιόφωνα που το σιχάθηκαν ακόμα και αυτοί που αγαπούν τη Lykke Li, δε με απασχολεί που η αγαπημένη μου Σουηδή lolita έγινε mainstream pop star σε μία νύχτα και τo τραγούδι της έπαιξε μέχρι και το Glee (η ίδια ως αυθεντική Σκανδιναβή αντιμετωπίζει την επιτυχία με uber coolness και την αποκαλεί ατύχημα, γεγονός που αυτόματα την βγάζει από το άγχος να παράγει το οποιοδήποτε next big hit), απαξιώ να σχολιάσω το γεγονός ότι ο εν λόγω δίσκος δεν είναι ανώτερος του ντεμπούτου της, Youth Novels, γιατί για μένα το Wounded Rhymes ήταν ο καλύτερος δίσκος της χρονιάς χωρίς δεύτερη σκέψη ή άλλο αντίπαλο στον ανταγωνισμό για την κορυφή. Και με το καλύτερος εννοώ ο πιο σημαντικός.

Έχω περάσει ολόκληρα βράδια ακούγοντας το repeat το ορχηστρικό μέρος του «I Know Places», ο μοναδικός πίνακας στο σαλόνι μου είναι ένα πορτρέτο της, χόρεψα το remix του «I Follow Rivers» πιο πολύ και από τη δισκογραφία της Madonna, ανατριχιάζω κάθε φορά που ακούω το «Love out of Lust» και το «Sadness is a Blessing», έχω πάει από τις 11 το πρωί σε φεστιβάλ στο εξωτερικό για να είμαι πρώτη σειρά στο live της και έκανα τόσο χαμό για την performance της όσο θα έκαναν 1000 άτομα μαζί, παθιάζομαι με κάθε φωτογραφία της σε περιοδικά, θεωρώ το style της θα έπρεπε να κάνει την κάθε GaGa να φάει τα λυσσακά της, το βλέμμα της με διαπερνά όπως μόνο η Bette Davis νόμιζα ότι θα μπορούσε να καταφέρει, όταν περπάταγα στους δρόμους της Στοκχόλμης ήλπιζα ότι μπορεί να την πετύχω τυχαία πιο πολύ απ΄ότι σκεφτόμουν τους μείον 15 βαθμούς Κελσίου, στον ελεύθερο μου βλέπω τα video της στο YouTube και δε ντρέπομαι να παραδεχτώ ότι είμαι εθισμένος στη Lykke Li. Τη λατρεύω, την αγαπώ, την αποθεώνω, τη παραδέχομαι και την ευχαριστώ που υπάρχει. She’s got the rich kids blues και πιθανότατα θα τα μοιράζεται με την υπόλοιπο κόσμο για πολύ καιρό ακόμα και εγώ θα συνεχίσω να είμαι groupie της ακόμα γέρος.




H τελική εικοσάδα:
01. Lykke Li - Wounded Rhymes
02. The Sound of Arrows - Voyage
03. Cults - Cults
04. Hunx and his Punx - Too Young to Be In Love
05. S.C.U.M. - Again Into Eyes
06. Cat's Eyes - Cat's Eyes
07. Wu Lyf - Go tell fire to the mountain
08. Girls - Father, Son, Holy Ghost
09. Anna Calvi - Anna Calvi
10. Veronica Falls - Veronica Falls
11. Austra - Feel It Break
12. Florence + The Machine - Ceremonials

Δεν υπάρχουν σχόλια: