21 Ιαν 2009

Με συνεπιβάτη την Αν... (Updated)

Δεν έχω πάει ακόμη να δω τους «Επιβάτες». Η Cajasur Andalucia δεν μου έχει δώσει άδεια (αυτό ήταν tip για ένα γρίφο που έχω προκαλέσει τον mr. Arkadin να λύσει, αλλά εκείνος απαξιώνει). Απ' ότι, πάντως, καταλαβαίνω από τις ως τώρα αντιδράσεις του κοινού, δεν υπάρχει και κανένας λόγος να πάω. Εκτός, ίσως, από έναν. Την εικονιζόμενη άνωθεν Αν Χάθαγουεϊ. Η οποία όμως είναι ακόμη ισχυρότερος λόγος στο να νοικιάσω απλά το DVD και να το δω ξάπλα στο κρεββάτι μου :)

UPDATE:
Τελικά το είδα. Ξάπλα στο κρεββάτι μου. Κατ΄αρχάς ήταν μια χαρά ταινία. Όσοι αντέδρασαν μάλλον αντέδρασαν γιατί τους υποσχέθηκαν θρίλερ κι αυτό ήταν ένα ρομαντικό ψυχολογικό σασπενσάκι -όχι θρίλερ πάντως (κι ας είχε αναφορές στους "Άλλους" και την "6η Αίσθηση"). Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας. Το μοναδικό πράγμα που έχει σημασία είναι ότι δεν με πειράζει καθόλου που η παρακάτω πρόταση θα φανεί σαν γραμμένη από επτάχρονη αναγνώστρια της "Μανίνας": Είμαι ερωτευμένος. Θέλω να αλείφω μαρμελάδα στο ψωμάκι της κάθε πρωί, να την παίρνω τηλέφωνο κάθε μεσημέρι στο γραφείο και να της τραγουδάω, να την κοιμίζω με μια γεμάτη αγκαλιά κάθε βράδυ. Δεν ξέρω πού θα φτάσει ακριβώς αυτή μου η κατάντια, αλλά έχει πλάκα...

7 σχόλια:

Nikos Fotakis είπε...

Ελα, εντάξει, έχεις κολλήσει με την ποδηλασία πάλι. Τι κερδίζω;

Homo Ludens είπε...

Ντονγκ. Λάθος. Αν ήταν τόσο εύκολο... Έχει να κάνει με ποδηλασία, ναι, αλλά τι είδους κόλλημα θα μπορούσα να έχω χριστουγεννιάτικα; Δεν έχει γίνει ούτε ένας αγώνας ακόμη!

Nikos Fotakis είπε...

ω, θεέ μου υπάρχει cycling manager, ή pro evolution cycling;

Homo Ludens είπε...

Για την ακρίβεια Pro Cycling Manager... Κέρδισες μια βραδιά δίπλα μου όταν θα κατεβάσω την ομάδα στο πρώτο της Tour de France!

Bitch Girl είπε...

with all do respect αλλά ρε γμτ εμένα αυτή για κάποιο λόγο μου θυμίζει κουνέλι...νοικιάστε το dvd να το πνίξετε λοιπόν χιχιχι
(καλή χρονιά)

Homo Ludens είπε...

@ bitch girl: Μα το "κουνέλι" δεν μειώνει σε τίποτε το σεξ απίλ της. Άλλωστε ως στάνταρ το έχει θέσει ο μέγιστος Μιχάλης Ρακιντζής εδώ και χρόνια!

mitrelino είπε...

δεν υπαρχει κανένας λόγος
να δει κανεις αυτη την ταινία.
θα την πρότεινα μόνο σε όσους μισούσα