Αντιγράφω:
"Μετά την αποχώρηση όλων των επιπλέον μελών που αποτελούσαν το 'ζωντανό' σχήμα των Κόρε.Ύδρο., οι Π.Ε. Δημητριάδης και Αλέξανδρος Μακρής, δημιουργοί των κριτικά επικροτημένων 'Αν Όλα Τέλειωναν Εδώ' και 'Φτηνή Ποπ για την Ελίτ', βρήκαν τα ψυχικά αποθέματα και ηχογράφησαν τα τραγούδια που έγραψαν από το 2006 ως το 2008, τρία χρόνια σκληρής πάλης με θεούς και δαίμονες".
Δεν συνεχίζω. Αντιλαμβάνομαι το σαρκαστικό ύφος του κειμένου - που υποθέτω ότι έγραψαν οι ίδιοι οι Κόρε.Ύδρο. και όχι κάποιος από την ΕΜΙ, αλλά δεν μπορώ να ξεπεράσω με τίποτα την φράση "κριτικά επικροτημένων". Γιατί, ξέρω ότι θα την ξαναβρω μπροστά μου.
Κάπου, σε μια αίθουσα σύνταξης ενός εντύπου, ένας αγράμματος συντάκτης δήθεν προχωρημένης ποπ, διαβάζει αυτό το δελτίο και σκέφτεται: "ναι, ρε πούστη μου! ΚΡΙΤΙΚΑ ΕΠΙΚΡΟΤΗΜΕΝΟ! Μια ζωή έψαχνα να βρω πώς θα μεταφράσω το 'critically acclaimed'".
Είναι θέμα χρόνου τα σκατά να φτάσουν στον ανεμιστήρα*.
*(το έκανα κι εγώ τώρα - αυτό με τη μετάφραση. το έπιασες; χε)
2 σχόλια:
Ψυχράνσου κάτω, σκατό συμβαίνει.
Άσε που το θέμα είναι άλλο: Το ότι όντως οι κριτικοί επικροτούν τους ΚΥ. Και δεν μιλάμε για τους κριτικούς πορνοταινιών που επικροτούν τη χρήση της αλοιφής Κέι Γουάι (ΚΥ) κατά την διάρκεια του πρωκτικού, για πιο εντυπωσιακές διευσδύσεις. Μιλάμε για μουσικοκριτικούς που ενθουσιάζονται με ό,τι πιο δήθεν έβαλε αυτός ο τόπος (και το παραπάνω δελτίο τύπου είναι μία ακόμη απόδειξη) από τότε που ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος είχε γράψει το πρώτο editorial του Cover Story. (Ελπίζω όλοι να θυμάστε εκείνο το κείμενο...)
Δημοσίευση σχολίου