9 Μαΐ 2007

Αποκλειστικό: Το επόμενο βήμα του Σάκη Ρουβά, μετά το “Alter Ego”

Είναι τόσες οι χιλιάδες των εισιτηρίων που έχουν προπωληθεί κι ακόμη πιο τόσες οι χιλιάδες αυτών που θα κοπούν τελικά (σιγουράκι!) που η Village Films δεν θα αντέξει και θα το ανακοινώσει μια από αυτές εδώ τις μέρες: Για την μετά το “Alter Ego” εποχή, ο Sakis έχει ήδη κλείσει συμβόλαια με μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ. Κι δεν εννοώ εμφανίσεις τύπου Σόμμερ σ’ εκείνη την ταινία με τον ζιγκολό. Τo “Πο Πο Culture!” όχι μόνο έχει αποκλειστικές πληροφορίες για τα επόμενα βήματα του Ρουβά-ηθοποιού, αλλά εξασφάλισε για το κοινό του και εικόνες από τα δοκιμαστικά που γύρισε ο κορυφαίος Έλληνας σταρ…






10 σχόλια:

igkros είπε...

Πολύ ωραίες οι ταινίες του Σακη! Μήπως θα σε πείραζε να χρησιμοποιήσω τις αφίσες και να σου κάνω ένα λινκ για το κειμενο? Αυρίο έχω σαν θέμα με αφορμή την ταινία του Σάκη κάτι αντίστοιχο και ίσως μου χρειαστεί το έξυπνο ποστ σου. Please ενημενωσε με

Homo Ludens είπε...

Κάμε ό,τι αγαπάς τέκνον μου! Αλλά έχω και μια απορία: Ραδιοφωνική δεν είναι η εκπομπή σου; Τι θα τις κάνεις τις αποκλειστικές μου φωτογραφίες; Θα τις τυπώσεις και θα τις μοιράσεις στους 3 πρώτους που θα πάρουν τηλέφωνο;

bidibis είπε...

Σάκη ζούμε στο πικπα να σε δούμε.

Ο σάκης είναι κλεμμένο παιδί από περιοχή που ανήκει στο έθνος μου

Απαιτούμαι την επιστροφή του και αποζημίωση

Homo Ludens είπε...

@ bidibis: Στείλτε του πρώτα το ερωτηματολόγιο του Πούστ και ίσως να επιστρέψει αυτοβούλως. Ομολογήστε το, πάντως: Εδώ δεν σας έφερε ο Σάκης. Εδώ σας έφεραν οι Arcade Fire και η απέχθεια του blog για το λευκό ταγιέρ της Σεγκολέν. Έτσι δεν είναι;

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Κατι μου λεει οτι η ταινια δεν θα τα βγαλει τα λεφτα της...
Και δυστυχως το πραγμα αρχιζει και γινεται σιγουρο,αν κρινω απο τις χαμηλες προπωλησεις...

Homo Ludens είπε...

Κανονικά Κυρ-Πρέζα-τίβη μου θα 'πρεπε να αναρωτιέστε ποια συνομωσία κρύβεται πίσω από την απόφαση της εταιρείας να βγάλει την ταινία μεσωμαγιάτικα και με 30 βαθμούς στον αέρα. Θέλαν να πλήξουν το Σάκη; Την Κάτια; Την Ντορέτα;
Αααα, φλασιά τώρα που έβαλα τα ονόματα δίπλα δίπλα: Σάκης και Ντορέτα υπήρξαν -με διαφορά δεκαετίας περίπου- πρωταθληταί Ελλάδος στα άλματα (Κοντώ εκείνος, Μήκος εκείνη) στην κατηγορία Παίδων-Κορασίδων. Υπέρλαμπρα αστέρια του ελληνικού αθλητισμού που προτίμησαν τις showbiz από τους Ολυμπιακούς. Όπως και νά 'χει, τους αποστέλω στιβικούς χαιρετισμούς και τους εύχομαι 65.000 εισιτήρια το πρώτο τετραήμερο. Τώρα, για νέα "Πολίτικη Κουζίνα", σόρι παίδες αλλά δεν σας κόβω...

Ανώνυμος είπε...

είναι πολλές αυτές οι showbiz; α, να χαθείς πια! διαδικτυακή κατινάρα!

Homo Ludens είπε...

@ Σίσσυ Πασπαρτού: To "showbiz" είναι η "χαϊδευτική" γραφή του "showbusiness". Ελπίζω, τουλάχιστον, να γνωρίζετε ότι οι "showbusiness" είναι πληθυντικού αριθμού...

Ανώνυμος είπε...

άντε ξύρισε τις γάμπες σου, αγάπη μου, κι άσε το μάθημα γραμματικής. έχω και σίλκεπιλ, πάμε μια βόλτα;

Homo Ludens είπε...

Σίσσυ Πασπαρτού: Πλάκα πλάκα, έχω αγώνες μεθαύριο και χρειάζομαι ένα καλό μασάζ στα γαστροκνήμια. Πού να κάνω μασάζ με τέτοια τρίχα όμως; Θα προτιμήσω Veet από το σίλκεπίλ σας, έχει πιο άμεσα και ανώδυνα αποτελέσματα. Να υποθέσω ότι η έκρηξη οργής σας έχει να κάνει με την ανυδρία που παρουσιάζεται στα comments του blog σας εσχάτως;