23 Φεβ 2009

Λίγο πριν τα όσκαρ: ο β' γυναικείος

Αυτή η φωτογραφία θολώνει την κρίση μου. Μου θυμίζει την αφοσίωσή μου στον Γούντι Άλεν. Μου θυμίζει το πώς η Πενέλοπε Κρουθ έσωσε το Vicky Christina Barcelona, δένοντας το σύνολο με την εμφάνισή της. Μου θυμίζει μια ταινία που θα είχα ξεχάσει. Ναι, η Κρουθ είναι το φαβορί σε μια χρονιά με εκπληκτικές ερμηνείες στους β' γυναικείους ρόλους. Η Έιμι Άνταμς, που ηταν πεντανόστιμη στη Μαγεμένη κλέβει με άνεση την παράσταση από την Μέριλ Στριπ στην Αμφιβολία (κατά τη γνώμη μου πάντα) - αυτό μέχρι που εμφανίστηκε η Βαϊόλα Ντέιβις με το μονόλογό της και τις επισκίασε όλες. Σ' αυτό το σημείο, θα έπρεπε να πω πόσο καλή και αξιολάτρευτη είναι και η Ταράτζι Χένσον, που παίζει την ψυχοπονιάρα οικονόμο που υιοθετεί τον Μπέντζαμιν Μπάτον, αλλά όλα αυτά είναι θόρυβος που με αποσυντονίζει και αποσπά την προσοχή μου από το σημαντικό: την Μαρίσα Τομέι, το θεϊκό της κορμί, τις θεϊκές ρυτίδες έκφρασής της και την υπέροχη ερμηνεία της στον Παλαιστή, που κουβαλά με άνεση όλα τα βάρη αυτής της ταλαιπωρημένης white trash παλαίμαχης στριπτιζούς. Τη λατρεύω. Κάθε φορά που τη βλέπω, γλυκαίνω. Θέλω να είμαι αυτοί οι δύο τύποι στη φωτογραφία.

Ειδικά ο δεξιά

1 σχόλιο:

Snaporaz είπε...

H φώτο της Marisa Tomei είναι η καλύτερη φώτο γυναίκας σταρ ever