1 Ιουλ 2008

Η καλύτερη πρότιτλη σεκάνς ταινίας που έχει υπάρξει ποτέ

Στην αρχή έψαχνα μόνο αυτό το υπέροχο τραγουδάκι, που παίζει μονότονα στο μυαλό μου από την πρώτη φορά που πρωτοείδα την ταινία, πριν από είκοσι χρόνια (έχει σταθεί αδύνατον να το βρω, είτε σε βινίλιο, είτε σε cd) - αλλά όταν το βρήκα στο youtube, ήταν αδύνατο να το βάλω στεγνά, χωρίς την εισαγωγή.

Το ότι η συγκεκριμένη εκδοχή έχει ισπανικούς υπότιτλους το κάνει ακόμα πιο ειρωνικό όλο αυτό.
Update: δεν πρόλαβα να πατήσω "δημοσίευση ανάρτησης" και ένας (άγνωστός μου, αλλά σίγουρα) φίλος μού έστειλε με email το τραγούδι που ψάχνω τόσον καιρό. Δεν έχω λόγια να τον ευχαριστήσω. Εννοείται ότι οφείλω να το μοιραστώ με όποιον το επιθυμεί.

3 σχόλια:

margarita είπε...

λολ
FYI έχω τo bananas σε βιντεοκασέτα στα ιταλικά
;)

lsim είπε...

Ευχαριστώ κι εγώ τον φίλο που σου το έστειλε αλλά και σένα που το μοιράστηκες μαζί μας. Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις αναρωτιέσαι πως ζούσες τόσα χρόνια χωρίς το Internet!

enteka είπε...

εκτός του ότι είναι τέλειο, μ' άρεσε και η φράση 'πρότιτλη σεκάνς ταινίας' (την οποία και δεν είχα ξανακούσει)