6 Ιουν 2009

Με προβληματίζει η ισπανική δημοσιογραφία

Λογικά, μέχρι τώρα, όλος ο πλανήτης - ή έστω η κουτσομπόλα πλειοψηφία - έχει δει τις πολυσυζητημένες φωτογραφίες που τράβηξε κάποιος παπαράτσο από τη βίλα του Σίλβιο Μπερλουσκόνι, και οι οποίες δείχνουν τον Καβαλιέρε να διασκεδάζει με τους καλεσμένους του, στους οποίους περιλαμβάνονται και δροσερά κοριτσούδια - α, και ο πρώην πρόεδρος της Τσεχίας, ο οποίος είναι μάλλον ο εικονιζόμενος, αν και αυτό δεν φαίνεται, γιατί το πρόσωπό του είναι παραμορφωμένο.
Κι εδώ είναι το στοιχείο που μου κάνει εντύπωση. Είμαι σε θέση να γνωρίζω πως όλα τα ταμπλόιντ της Ευρώπης θα πούλαγαν νεφρά παιδιών, προκειμένου να βάλουν χέρι σ' αυτές τις φωτογραφίες. Είμαι σίγουρος όμως ότι οι περισσότερες θα έβαζαν τα πίξελ κάπου αλλού και όχι στο πρόσωπο. Είναι αλλιώς μια λεζάντα που λέει "ο κύριος τάδε γυμνός απολαμβάνει τον ήλιο στην πισινα" και αλλιώς μια λεζάντα που λέει "ένας καλεσμένος του προέδρου λιάζει το πράμα του". Μπορεί να είναι κάποιος ισπανικός νόμος περί τύπου που μου διαφεύγει, αλλά έτσι κι αλλιώς, δεν καταλαβαίνω τίποτα πια.
Θέλω να πω πως η τελευταία εφημερίδα που θα περίμενα ποτέ να δημοσιεύσει κάτι τέτοιο είναι η "έγκυρη", "σοβαρή", "καταξιωμένη" El Pais, μια εφημερίδα-πρότυπο, ένας φάρος του ευρωπαϊκού τύπου. Εκτός κι αν υπάρχει κάποιο πολιτικό θέμα σ' αυτήν την ιστορία, που μου διαφεύγει...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

τέλειο δώρο για την Τσεχία! ο κύριος Βάτσλαβ Κλάους είναι μπάρα!
(αν και δεν πολυταιριάζει το κορμί με το πρόσωπο που ξέρουμε...)