
Προφανώς όμως τις ίδιες σκέψεις με εμένα δεν συμμερίζεται η πλειονότητα των Αμερικανών καταναλωτών μουσικής, που εκτόξευσε -είκοσι χρόνια μετά την τελευταία του μεγάλη επιτυχία- το νέο πόνημα του 45άρη πια Νιουτζερσεϊέζου στην κορυφή των charts, επικυρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το φαινόμενο «χρονομηχανή της ποπ κουλτούρας», που κάνει όλο και πιο έντονη την παρουσία του τον τελευταίο καιρό. Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι με τον -αναπόφευκτο- θάνατο του άλμπουμ στην εποχή του mp3, τέτοια φαινόμενα θα παρατηρούνται όλο και πιο συχνά, αν συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με τις κυκλοφορίες ολοκληρωμένων δουλειών και όχι απλώς μεμονωμένων τραγουδιών. Κοινώς, το ποιος πουλάει πολύ στα album charts καλό θα ήταν να πάψει να σημαίνει οτιδήποτε. Διότι πολύ απλά οι πωλήσεις πια είναι αστείες σε σχέση με αυτό που ήταν πριν από δέκα χρόνια - και σε σχέση με αυτό που πουλιέται μέσω Ιντερνετ. Συνεπώς ακόμη και μια κουρασμένη μάζα 40άρηδων που θυμήθηκαν την εφηβεία τους και είπαν να συμπληρώσουν τη δισκοθήκη τους με την ανέμπνευστη συνέχεια της pop metal νιότης του Τζόνι μπορούν να «φτιάξουν» trend, στέλνοντας ένα βαρετό άλμπουμ στην κορυφή. Τώρα, αν αποφάσιζαν επιτέλους οι Bon Jovi να περάσουν από τα λημέρια μας για καμιά συναυλία, αυτό το κείμενο θα είχε εντελώς διαφορετικό ύφος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου