Οι marketeers των αδελφών Weinstein έκαναν πάλι το θαύμα τους: πήραν ένα προϊόν που αφορά ελάχιστους φανατικούς (τη νέα ταινία του Γούντι Άλεν) και δημιούργησαν μια αφίσα που φωνάζει "Καλοκαίρι" και κάνει τα σάλια σου να τρέχουν - εντάξει, τα δικά μου σάλια, αλλά στην περίπτωσή μου αυτό είναι εξαρτημένο αντανακλαστικό, τόσο σε σχέση με τον Γούντι, όσο και με τη Σκάρλετ.
Η παράπλευρη απώλεια ήταν η συρρίκνωση σε σημείο εκμηδενισμού του ονόματος - ανθρωποδιώχτη που είναι πια για το ευρύ κοινό ο Γούντι Άλεν. Τι να γίνει, δεν μπορείς να τα έχεις όλα...
Αν πάντως η ταινία είναι κατά το ήμισυ δροσερή, καλοκαιρινή και σέξι όσο αυτή η αφίσα (και όσοι την είδαν στις Κάννες με διαβεβαιούν ότι είναι) τότε έχουμε κάτι να περιμένουμε αυτόν τον Αύγουστο - αν και πολύ φοβάμαι ότι εδώ θα έρθει μετά το Σεπτέμβριο.
3 σχόλια:
επιτέλους σκαρλετούλα..
θα παίξει στις φετινες νύχτες πρεμιέρας
www.aiff.gr
www.cinemag.gr
Η αφίσα είναι η πρόμο από τις Κάνες και παρόλο που για ευρωπαϊκά δεδομένα αρκετά καλή είναι, ότι βγαίνει έτσι στην Αμερική δε ξέρω κατά πόσο μπορείς να το πεις θετικό. Ο Harvey έβγαλε χύμα, για τρέιλερ, και το πρόμο κλιπάκι που είχε κόψει η παραγωγή για το American Film Market, όταν άρχισαν να το ανεβάζουν διάφοροι στο δίχτυο, λίγο πριν τις Κάνες και πάλι.
Και εντάξει με το βίντεο πες ότι δεν είχε και πολλές επιλογές, από τη στιγμή που διέρρευσε (αν και έχει κυνηγήσει πετυχημένα κι αυτός κι άλλοι τέτοιες φάσεις) και το 'βγαλε καραχύμα (αντί έστω να βάλει τίποτα credits με το Windows Movie Maker). Αλλά η επανάληψη μου μυρίζει.. περικοπές στον προϋπολογισμό, παρόλο που είχε δηλώσει καταευχαριστημένος από τη πρεμιέρα στη Γαλλία.
Δημοσίευση σχολίου