2 Απρ 2012
Το ελαιόλαδο, το Internet και μια ιστορία ενός (ταλαίπωρου) νέου Έλληνα επιχειρηματία που συνάρπασε τους New York Times
Το μεράκι ενός νεαρού Έλληνα επιχειρηματία να στήσει ένα online shop για να εξάγει προϊόντα ελιάς και η απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστη μέχρι να το κατορθώσει έγιναν πρωτοσέλιδο στο website των New York Times.
Ο Φώτης Αντωνόπουλος είχε μια απλή ιδέα. Στην Ελλάδα της κρίσης και της μιζέριας, θέλησε να στήσει μια μικρή επιχείρηση -να κάνει μια προσπάθεια να πετύχει. Και σκέφτηκε να συνδυάσει το ταλέντο του και την εμπειρία του (που είναι στον σχεδιασμό websites) με ένα από τα πιο αγαπημένα προϊόντα των ξένων από τον τόπο μας. Το ελαιόλαδο και τα υπόλοιπα παράγωγα της ελιάς. "Μακάρι να μπορούσα να το κάνω κι εγώ", θα σχολιάσετε οι περισσότεροι, γνωρίζοντας την ποιότητα του ελληνικού λαδιού και τις δυνατότητες κέρδους που υπάρχουν σε μια εταιρεία που το εμπορεύεται και που λειτουργεί σωστά. Όλοι όμως, στο πίσω μέρος του μυαλού σας, θα είχατε και την ταλαιπωρία που θα φοβόσασταν ότι θα περνούσατε μέχρι να καταφέρνατε να βάλετε μπρος την επιχείρησή σας.
Η ιστορία του Φώτη Αντωνόπουλου και του oliveshop.com έγινε πρωτοσέλιδο θέμα στο website των New York Times. Περιέχει όλα αυτά που περιμένετε και πολλά περισσότερα. "Ευτυχώς που είχα και μια κανονική δουλειά που με πλήρωνε καλά", σχολιάζει ο 36χρονος επιχειρηματίας στην αμερικανική εφημερίδα. Δεν είναι μόνο οι συναλλαγές με το Δημόσιο. Ακόμη και με τις ελληνικές τράπεζες, στην προσπάθειά του να εξασφαλίσει έναν ασφαλή τρόπο online πληρωμών, συνάντησε τα πιο απίθανα εμπόδια. Τελικά αναγκάστηκε να καταφύγει στο PayPal και να έχει έτοιμο τον τρόπο συναλλαγών μέσα σε 10 λεπτά...
Το παράδειγμα του Φώτη Αντωνόπουλου και της online επιχείρησης που έστειλε είναι ενδεικτικό του μεταίχμιου στο οποίο βρίσκεται αυτήν την στιγμή η χώρα. Διαθέτει ανθρώπους με όρεξη και ιδέες -και πάνω απ' όλα με γνώσεις- και την ίδια στιγμή διοικείται από ένα μηχανισμό που έχει μάθει σε συναλλαγές κάτω από το τραπέζι, σε "γρηγορόσημα" και σε ωχαδελφιστική αντιμετώπιση απέναντι σε ο,τιδήποτε δεν καταλαβαίνει. Αν είναι να κρατήσουμε κάτι καλό από το αποθαρρυντικό αυτό ρεπορτάζ των New York Times ας είναι ότι τελικά ο κ. Αντωνόπουλος τα κατάφερε και το "μαγαζάκι" του είναι εκεί, online, και πουλάει τα εξαιρετικά μας προϊόντα σε όλον τον κόσμο.
(Γράφτηκε για το MensGuide.gr)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου