5 Φεβ 2008

Ute με σφαίρες!

Επειδή θα απορείς με αυτή την Ούτε Λέμπερ που βλέπεις πλέον παντού, αλλά δεν έχεις παντελώς καμμία ιδέα περί τίνος πρόκειται, ναι, έχει έναν αέρα Μάρλεν Ντίντριχ, αλλά άερας είναι κι η κλανιά, αν το καλοσκεφτείς. Αέρα Εντίθ Πιαφ, όπως επίσης διαβάζεις, δεν έχει. Ευτυχώς είναι πολύ πιο εντυπωσιακή και δυστυχώς τραγουδά πολύ χειρότερα. Την έχω δει ζωντανά στην Ελβετία και έχω να πω το πολύ απλό: Χίλιες φορές το πανκ παρελθόν της, χίλιες φορές μια αξιοπρεπής απόσυρση στην θαλπωρή της δισκογραφίας, παρά αυτή η με το ζόρι κέφι επίφαση ελευθεριότητας και σεξουαλικότητας. Είναι πια 45 ετών, αλλά δείχνει μεγαλύτερη -και αυτό είναι κακό όταν θες να το παίζεις σούπερ σέξι. Από την άλλη, για MILF μια χαρά είναι, συνεπώς οι MILF Hunters μπορείτε να την αναζητήσετε στην Αίθουσα Φίλων της Μουσικής, στο Μέγαρο του Λαμπράκη, την Δευτέρα και την Τρίτη, 11 και 12 του μηνός. Εγώ πάλι θα πάω να κυνηγήσω πιπίνια...

1 σχόλιο:

Nikos Fotakis είπε...

Και μ' αυτό ξεκαθαρίστηκε επιτέλους μια και καλή το δισυπόστατο αυτό του blog: εγώ είμαι ο Milf Hunter κι εσύ ο πιπινολάτρης!
(για την Ούτε, πάντως δεν ψήνομαι ούτε κι εγώ)