Λατρεύω τις σεκάνς των "τίτλων" στις ταινίες.
Τις βλέπω σαν το πρώτο πιάτο ενός κινηματογραφικού γεύματος.
Συχνά δε, από τους τίτλους, μπορείς να καταλάβεις αν και η ταινία θα είναι καλή.
Σε μερικές περιπτώσεις, βέβαια σε παραπλανούν. Ειδικά αν τους έχει σχεδιάσει μια μεγαλοφυΐα, όπως ο Σολ Μπας, που θα έπρεπε να έχει μείνει στην ιστορία και μόνο αν είχε φτιάξει αυτούς τους τίτλους (την πιο cool σκηνή στην ιστορία του σινεμά)
Όμως όχι: συνεργάστηκε με τον Άλφρεντ Χίτσκοκ
αλλά και τον Μάρτιν Σκορσέζε
(as far back as I can remember, I always wanted to be a gangster - δεν υπάρχει καλύτερη εναρκτήρια ατάκα για ταινία)
Δημιούργησε μια χαρακτηριστική αισθητική
(που την έχουν αντιγράψει ΟΛΟΙ)

Έδωσε παλμό σε αυτές τις ανοικονόμητες, πολυπρόσωπες κωμωδίες του '50
(κάνοντας σεκάνς που διαρκούν ακόμα και έξι λεπτά - που να χωρέσει όλο το καστ)
Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ του απέτισε φόρο τιμής στο Catch me if you can
Αλλά ο λόγος που τον θυμήθηκα είναι γιατί ανακάλυψα ένα φοβερό βιντεάκι, που φαντάζεται πώς θα ήταν οι τίτλοι του Star Wars, αν τους είχε σχεδιάσει εκείνος.
Αριστούργημα
4 σχόλια:
Φοβερή σκηνοθεσία είχες στο post σου. Μία μόνο παρατήρηση: Στο "Good Fellas" όλη η δουλειά -και στους τίτλους αρχής- είναι του Σκορσέζε...
Έχεις δίκιο - αλλά (α) είναι πολύ χαρακτηριστικός ο τρόπος που πέφτουν τα ονόματα και ο τίτλος και (β) ήθελα τόσο πολύ να το αναρτήσω...
Διάολε, γράψε λάθος. Βιάστηκα.
Δημοσίευση σχολίου