3 Οκτ 2009

Τέρι Ντέιβις Νιούμαν δαγκωτό!


Ναι, μου ήρθαν και μένα SMS από τον PAPATEMELIS (sic) και από την EVA KAILI (”θα προτιμούσα να σας καλέσω προσωπικά, αλλά ο χρόνος είναι περιορισμένος!” – τι γλυκούλα!). Και ναι, μου έρχονται συνέχεια spam mail με την προεκλογική δραστηριότητα της Αγγελικής Τριαρίδου. Και ναι, έφτασαν στο ταχυδρομείο μου και σταυρωμένα ψηφοδέλτια (ο καλύτερος φίλος της αναλφάβητης γριάς) από τον Κωστή Χατζηδάκη (στο σπίτι) και από την Μαρία Δαμανάκη (στο γραφείο).

Είναι όμως στο twitter που ένιωσα πραγματικά ότι η ψήφος μου παίζει ρόλο: όταν μου απευθύνθηκε το εξής μήνυμα: @Nkfotakis I’m hoping to do good things for E STL when elected to Congress it’s part of my district.Check out www.voteforteri2010.com

Αποστολέας η ίδια η Teri Davis Newman, παντελώς άγνωστή μου, που δεν έχω ιδέα γιατί θεώρησε ότι ανήκω στους πιθανούς ψηφοφόρους της, στην περιφέρεια του Ιλινόι.

Διαβάζοντας πάντως τις προεκλογικές εξαγγελίες αυτής της τρελής αμερικάνας (για συντομία, θα χρησιμοποιούμε τον όρο “ρεπουμπλικάνα” που είναι συνώνυμος της περίφρασης “τρελή αμερικάνα”), για τους Κομουνιστές Κινέζους, την Κατάργηση της Εφορίας (yeah!) και όλα αυτά, αντιλαμβάνομαι πόσο ξενέρωτη είναι η δική μας προεκλογική περίοδος, με μόνο τον Καρατζαφέρη να ξεστομίζει θεϊκά επιχειρήματα του τύπου: “εμείς χρωστάμε στην Ευρώπη; Η Ευρώπη μας χρωστάει 2500 χρόνια παιδείας!”

(Αναρτήθηκε πρώτα στο προεκλογικό site του Νίκου Ζαχαριάδη - όλα όσα θέλεις να ξέρεις, προτού πας να ρίξεις την ψήφο σου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: