11 Οκτ 2009

Music to watch girls by

Πριν από λίγες μέρες, ένας (ανώνυμος) φίλος/ επισκέπτης του ΠΠC μού ζήτησε να αναρτήσω το "Music to watch girls by" από τους JTQ. Δεν το έκανα. Γιατί δεν το έχω. Και δεν το έψαξα. Γιατί δεν το χρειάζομαι. Γιατί έχω τις τέσσερις καθοριστικές εκτελέσεις αυτού του κομματιού, που βγήκε από μια διαφήμιση της Diet Pepsi*, για να γίνει η κατεξοχήν μουσική επιτομή του easy listening/ lounge ήχου, όπως αυτός διαμορφώθηκε στα τέλη των '60s.
  1. Έχω την απόλυτη νευρώδη και σαμπανιζέ εκτέλεση με την αγέρωχη φωνή του Άντι Γουίλιαμς
  2. Έχω την υπέροχα χαλαρωτική εκτέλεση με το μελιστάλαχτο σαξόφωνο του Μπένι Γκόλσον
  3. Έχω την διαστημική διασκευή του Λίοναρντ Νιμόι (στο πετσί του Μίστερ Σποκ), με τίτλο "Music to Watch Space Girls By" από τον σουρεαλιστικό δίσκο "Mr. Spock's Music from Outer Space"
  4. Κι έχω μια θεοπάλαβη εκτέλεση στα γαλλικά από την Natacha Snitkine, με τίτλο "Le jeu du telephone"
Χρειάζομαι στ' αλήθεια κι άλλη;

*(για την ιστορία, αυτό δεν είναι το ομορφότερο κομμάτι που γράφτηκε ποτέ για διαφήμιση - το βραβείο πηγαίνει στον Τζον Μπάρι και τo ονειρικό "The girl with the sun in her hair", που συνέθεσε για το Sunsilk!)

υγ. Η φωτογραφία είναι υπόσχεση για μελλοντικό post.

3 σχόλια:

Αταίριαστος είπε...

Προχθές αναρωτιόμουν στο twitter αν γράφονται πια τέτοιες μελωδίες σαν το "the girl with the sun in her hair" που ξανάκουσα πρόσφατα, αλλά δεν φανταζόμουν ότι γράφτηκε για διαφήμιση (σίγουρα αξίζει το βραβείο καλύτερου τραγουδιού διαφήμισης).

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=hfEJD6f89PE

Από τον "ανώνυμο φίλο".

Ψάξε να τη βρεις την εκτέλεση του James Taylor Quartet. Αποκαλύπτει μια διάσταση του κομματιού εντελώς διαφορετική από τους άλλους. Όπως και αυτή του link.


Δεν είναι υπέροχο πράγμα η μουσική;

Ανώνυμος είπε...

Η καλυτερη εκτελεση ειναι απο Andy Williams