6 Οκτ 2009

Καλό χειμώνα!


Sigur Ros - Staralfur

Η αλήθεια είναι ότι από το πρωί περνάω μια άκρως καλοκαιρινή ημέρα. Από αυτές που ο ήλιος σου καίει το κούτελο όσο κάνεις ένα από τα αγαπημένα σου σπορ. Και που μέσα σου νιώθεις ότι αναπνέεις κάτι σαν ήλιον -τόσο ελαφρύς και ενθουσιασμένος είσαι που μπορείς και κάνεις πάλι ένα από τα αγαπημένα σου σπορ. Που είναι επιτέλους καλά τα παΐδια σου και ο ώμος σου, δηλαδή. Και μετά, στο σπίτι, νωρίς νωρίς, με Antlers να παίζουν στη διαπασών και όλες τις πόρτες ανοικτές, σαν ανδριώτικες διακοπές μέσα στο κατακαλόκαιρο, να ταιριάζεις γεύσεις στην κουζίνα, σαν να μην έχεις μετά να πας για δουλειά, σαν να ακολουθεί μια βουτιά στη θάλασσα που σκάει κάτω απ' το μπαλκόνι σου -και μετά ούζα και Coronas με τα παιδιά από το surf club.

Ακόμη και στο δρόμο προς το γραφείο οδηγούσα μ' αυτό το ημιζαλισμένο από τα χθεσινά ποτά και τον καύσωνα (ούτε ήπια χθες, ούτε καύσωνα έχει, αλλά είπαμε: έχω συντονιστεί σε ρυθμούς δεκαπενταύγουστου) στυλ, πολύ αργά, στη μέση της εθνικής, με τα παράθυρα ανοικτά και χωρίς καμμία απολύτως αντίληψη του τι συμβαίνει γύρω μου. Άκουγα, φυσικά, θεϊκές μουσικές και το μυαλό μου ταξίδευε. Όταν είδα ένα παπάκι να κάνει τούμπες πίσω από ένα φορτηγάκι -κάπου πενήντα μέτρα μπροστά μου- ξαφνιάστηκα και νόμιζα ότι ήμουν υπαίτιος για το ατύχημα. Τόσο αλλού ήταν το κεφάλι μου που με έπιασαν τύψεις για κάτι που έγινε πριν καν φτάσω εκεί, επειδή σκέφτηκα ότι θα μπορούσε το παπάκι να έχει πέσει πάνω μου και να μην το έχω καν πάρει είδηση. Ο τύπος δεν χτύπησε, τόσο αργά πήγαινα που πρόλαβε και σηκώθηκε και άρχισε να φωνάζει στον άλλον με το φορτηγάκι πριν καν τους φτάσω, οπότε συνέχισα αμέριμνος την ακρόαση. Εκείνη την ώρα έπαιζα Sigur Ros. Το απίστευτο Staralfur, από το πιο όμορφο άλμπουμ τους, το Agaetis Byrjun που κυκλοφόρησαν τέτοιες μέρες πριν 11 χρόνια στην Ισλανδία -και πριν 10 στον υπόλοιπο κόσμο. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα το ανέβαζα στο blog, μόλις έφτανα στο Φάληρο.

Και αυτό έκανα. Αλλά το πιο ωραίο fan video (δεν είχαν βγάλει videoclip οι Ισλανδοί) ήταν ένα με πολλά χιόνια. Τι αστείο! Για κάποιο λόγο μου φάνηκε πολύ "καλοκαιρινό" όλο αυτό. Άντε, καλό χειμώνα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: