6 Οκτ 2009

Ξέρω από τώρα πού θα βρίσκομαι στα μέσα Απριλίου

Θα έχω στρατοπεδεύσει στην Ελληνοαμερικανική Ένωση, όπου 16-18 Απριλίου θα λαμβάνει χώρα το 5ο Comicdom Con. Και θα βρίσκομαι στην ουρά, περιμένοντας να μου σχεδιάσει έναν Spider-Man ο καλεσμένος John Romita Jr.O αγαπημένος μου από όλους τους κατά καιρούς σκιτσογράφους του κόμικ, είναι γιος του μεγάλου Τζον Ρομίτα, ο οποίος όχι μόνο έδωσε καθοριστική μορφή στον ήρωα, από τα μέσα των '60s, αλλά μας σύστησε και την Μέρι Τζέιν σε αυτήν την (πιο κλασική δεν γίνεται) ακολουθία καρέ. Και μόνο γι' αυτό, χρωστάμε αιώνια ευγνωμοσύνη στον γερο-Ρομίτα. Προσωπικά όμως, από το γλυκερό ύφος του Ρομίτα πατρός (που πριν το Spider-Man, σχεδίαζε αισθηματικά κόμικ), προτιμώ τις πιο αδρές γραμμές του Ρομίτα υιού (τα μολύβια του είναι πολύ μίνιμαλ, μην κοιτάς που με τα μελάνια και τα χρώματα γίνονται τόσο περίτεχνα). Τις προτιμούσα πριν από είκοσι χρόνια, που πρωτοσχεδίασε το αγαπημένο μου κόμικ, τις προτιμώ και τώρα που ξαναδιαβάζω αυτά που έκανε στις αρχές των '00s. Αυτό είναι το σύμπαν του Spider-Man δια χειρός Τζον Ρομίτα πρεσβύτερου.Κι αυτό το νέο status quo, δια χειρός Τζον Ρομίτα νεώτερου.Δεν το πιστεύω ότι θα έρθει στην Αθήνα.
Το δωδεκάχρονο αγοράκι μέσα μου έχει κατουρηθεί. Αλλά έχει ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

9 σχόλια:

Starkwell είπε...

Ευρωπαϊκά κόμικ ρεεεε!

Nikos Fotakis είπε...

Όχι στα ψευδοδιλήμματα

Nikos Fotakis είπε...

Ο Daniel Clowes και ο Chris Ware είναι αμερικάνοι - δεν υπάρχει Ευρωπαίος στην κλάση τους. sorry

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Θα είμαι κι εγώ εκεί! Δεν ξέρω για τα ευρωπαϊκά κόμικς αλλά λατρεύω τη Marvel!

Nikos Fotakis είπε...

@Μιχάλη Τσαντίλα:
δεν ξέρεις τον ΤενΤεν; Τον Κόρτο Μαλτέζε; Από το ένα άκρο στο άλλο πάμε εδώ μέσα...

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Όταν λέω "δεν ξέρω", εννοώ δεν έχω γενικότερη αντίληψη για τα ευρωπαϊκά κόμικς... Δεν είμαι και τόσο άσχετος...

scabby people είπε...

viva comicdom!

Sakis είπε...

Telika ton gnorises????
Zo sto San Diego edo ki ena hrono kai ehoun megalo Comic Con edo, alla mehri stigmis den eho paei. Eimai megalos thavmastis tis Marvel... Ehoun vgalei se DVD-Roms seires me ola ta teuhi twn: Spider Man, Iron Man, Fantastic Four, X-Men, Hulk (to 2006) an psakseis isos na ta vreis, aksizoun (einai se PDF files sto kathe DVD Rom)...
Sakis

Sakis είπε...

Ksehasa kai tous "Ekdikites" (Avengers) pou itan agapimenoi mou (alla to DVD-Rom tous einai out of print an kai to eho :-) )....