7 Οκτ 2009

MSN στο γραφείο: Σχολιάζοντας την επίσημη πρώτη της νέας κυβέρνησης

Mr. Arkadin: θα αλλάξεις φωτογραφία;
εννοώ, έχεις;
γιατί έχω εγώ
Homo Ludens: βαλε
πρεπει να αρχισω να σκαναρω τα εξωφυλλα του πλέιμποϊ καποια στιγμη
που κληρονομησα απο τον ζαχαριαδη
επισης εχω ενα σουπερ βιβλιο με εξωφυλλα απο πορνοπεριοδικα 70ς
αλλα το σκαναρισμα βαριεμαι
Mr. Arkadin: ΤΕΛΕΙΑ
θα βάλω μητσοτάκη
και θα κρατήσω τη λεζάντα σου
χο
Homo Ludens: χαχαχχαχα
Mr. Arkadin: αργότερα όμως
Homo Ludens: πρεππει κατι νακανουμε με την μπιρμπιλη
και τον κουβελη ισως

Mr. Arkadin:
το πολιτικό ισοδύναμο της Ελενας Ναθαναηλ και του Λάκη Κομνηνού
Homo Ludens: μα η μπιρμπιλη ειναι αστεια
δεν ειναι καν ωραια γκομενα
εγω την αντιμετωπιζω ηδη ως γραφικη
πηγε με ζακετακι και τοντς
Mr. Arkadin: δεν την είδα, ρε γαμώτο
Homo Ludens: και τωρα εχει ανοιξει μπλοκακι και σημειωνει τι λεει ο ΓΑΠ
Mr. Arkadin: γιατί; εσύ ως ποδηλατιστής, δεν εκτιμάς το
βιβλίο της;
Homo Ludens: νομιζει οτι δινει εξετασεις στο πανεπιστημιο
εγω ειμαι εστέτ ποδηλατιστης
και σνομπ
ειμαι απο αυτους που λενε οτι προτιμουν να κινουνται αναμεσα στα αυτοκκινητα
και οτι δεν εχουν πεσει ή φοβηθει ποτε
δεν χρειαζομαι ποδηλατοδρομους κλπ
ειμαι αναρχοαυτόνομος
Mr. Arkadin: μόλις έγραψες το post

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ελληναράδικο το σχόλιο για τα tods και το ζακετάκι... μου θύμισε τους τριχωτούς πασόκους που κορόιδευαν "το παιντί με το λάπτοπ" και τώρα η γλώσσα τους έχει μείνει μισή από το γλύψιμο που του ρίχνουν.

Homo Ludens είπε...

Εντάξει, υποθέτω ότι το τελευταίο πράγμα που μπορεί να με πει κανείς είναι τριχωτό Πασόκο ή Ελληναρά. Τριχωτό ναι. Αλλά Πασόκο; Και Ελληναρά; Εμένα μου ακόμη και η αγαπημένη μου ομάδα είναι ιταλική;

Anyway, δεν είχε πολιτικές αποχρώσεις το σχόλιο για το Τινάκι. Μόνο στυλιστικές. Όπως έγραψα και στο Twitter: Στην ΕΡΤ χαρακτήρισαν την εμφάνιση της Μπιρμπίλη "οικολογική". Δεν έχουν μάθει ακόμη τον όρο "underdressed".

ανώριμος είπε...

Η νέα υπουργός
δεν πρέπει να διακρίνεται για τις ενδυματολογικές επιλογές της.

Ανώνυμος είπε...

Με τρελαίνει η lifestyle δημοσιογραφία, μόλις ξεκινίσει η δίκη για την δολοφονία του Γρηγορόπουλου περιμένω καθημερινά άρθρα για τις στυλιστικές επιλογές του Κορκονέα.

Ελληναρά;
----
Ω ναι, παράγωγο του επί Κωστόπουλου ΚΛΙΚ, διάβασε Σεβαστάκη να ξεστραβωθείς.

Homo Ludens είπε...

@ Aνώνυμος: Για την δίκη των δολοφόνων του Γρηγορόπουλου έχουμε έλθει σε ειδική συμφωνία με τον Sartorialist, να του στέλνουμε φωτογραφίες και να σχολιάζει. Ελπίζω να μην κακοφανεί αυτό στους αναγνώστες μας.

Ανώνυμος είπε...

Άμα θες να το παίζεις lifestyle κουρού (τυρόπιτα) τουλάχιστον ενημερώσου ο sartorialist ανήκει στα 08s και είναι far far away, οι σοβαροί ελληνάρες hipster τσεκάρουν αυτό http://streetgeist.com/

Homo Ludens είπε...

Με όλα αυτά που με μαθαίνεις, είσαι ήδη ο αγαπημένος μου Ανώνυμος!

(Βέβαια, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, το Streetgeist απευθύνεται σ' αυτό ακριβώς που είπες -hipsters-, ενώ ο Sartorialist σε ladies & gentlemen. Έχοντας πια πατήσει τα 35 και μην κατανοώντας πολλά απ' τα εφήμερα είδωλα, λέω να συνεχίσω να προτιμώ τον Sartorialist)