22 Ιαν 2008

Έχω χάσει πια τελείως την μπάλα;

Νυστάζω. Έχω να ξυπνήσω αύριο νωρίς. Και να δουλέψω αύριο μέχρι αργά. Ίσως και μέχρι μετά τα μεσάνυκτα. Μόλις έφαγα άλλο ένα πιάτο από το ίδιο σουφλέ που τρώω εδώ και πέντε μέρες. Νυστάζω. Πολύ. Αλλά κάθομαι και χαζεύω τα blogs. Όταν έφυγα από την "Καθημερινή" απόψε, δεν γύρισα σπίτι μου. Κι ας ήταν αργά. Πήγα να πω ένα "γειά" και να δώσω ένα φιλί στο αύριο, πέρασα από το "Πρώτο Θέμα" την ώρα που ο Θέμος μιλούσε στον Ευαγγελάτο και πότισ λίγο τα ρούχα μου με τη νικοτίνη που έσταζε από το ταβάνι του "Big Fish", άνοιξα με τα παλιά κλειδιά μου την πόρτα του πατρικού κι άφησα κάτι λεφτά, κάτι περιοδικά και κάτι φωτογραφίες και πήρα μαζί μου ένα τάπερ με σπανακόρυζο. Τα παραπάνω δεν τα έκανα με την συγκεκριμένη σειρά. Θεωρητικά θα έπρεπε να απελπίζομαι με την πάρτη μου. Αλλά όχι. Μια χαρά νοιώθω. Σαν να ζω ξανά. Δεν πάω ακόμη για μπάνιο. Θα κάνω πρώτα και λίγο ποδήλατο...

4 σχόλια:

Ovelikios είπε...

Δεν είσαι μόνος σου στο ξενύχτι.

Ανώνυμος είπε...

Ζωηρή αλητεία μυρίζουν όλα αυτά. Εύγε. Αν θες παρέα στη νύχτα σου, την έχεις!

Ανώνυμος είπε...

Μου μυρίζει θαύμα πλεύση

Τραμπούκος είπε...

Από Pradas έγινες τσινάσκι ρε πούστη μου. Η μήπως έγινες ο Τσινάσκι με τα Prada ?