19 Δεκ 2011

#2 by Cartoon Dandy: The Sound of Arrows

Cartoon Dandy's #2
The Sound of Arrows
Voyage

Η τελευταία μπάντα που είδαμε να παίζει στο Chateau του φετινού Pukkelpop πριν τη μεγάλη καταστροφή, ο αμετροεπής θαυμασμός μου για τον τραγουδιστή του electropop ντουέτου και το γεγονός ότι μου προσέφερε ένα μπουκάλι νερό όταν η ζέστη και ο ιδρώτας κόντευε να καταστρέψει τη γεμάτη λακ pompadour μου, το artwork του album, η αισθητική των videoclip τους, η πεποίθηση μου ότι το Voyage θα μπορούσε να είναι ένα κομμάτι της σπουδαίας δισκογραφίας των Pet Shop Boys και κάθε πλήκτρο των Sound of Arrows, το οποίο είναι ένα μαγικό εισιτήριο για ένα κόσμο που τα συναισθήματα αιωρούνται στην ατμόσφαιρα και έχουν τα χρώματα του ηλιοβασιλέματος, είναι μόνο μερικοί από τους λόγους που βάζω το ντεμπούτο των αγαπημένων μου Σουηδών στη θέση νο2. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά για μένα o Stefan και ο Oskar κάνουν τον κόσμο μου καλύτερο.





Μέχρι σήμερα:
02. The Sound of Arrows - Voyage
03. Cults - Cults
04. Hunx and his Punx - Too Young to Be In Love
05. S.C.U.M. - Again Into Eyes
06. Cat's Eyes - Cat's Eyes
07. Wu Lyf - Go tell fire to the mountain
08. Girls - Father, Son, Holy Ghost
09. Anna Calvi - Anna Calvi
10. Veronica Falls - Veronica Falls
11. Austra - Feel It Break
12. Florence + The Machine - Ceremonials

Δεν υπάρχουν σχόλια: