9 Δεκ 2011

#12 by Cartoon Dandy: Florence + The Machine

Cartoon Dandy's #12
Florence + The Machine 
Ceremonials

Ναι, δεν το έχω λιώσει όπως το Lungs, αλλά δε σημαίνει ότι η Florence Welch δεν κυκλοφόρησε ακόμα ένα μουσικό pop έπος. Εμπνευσμένο από τα φαντάσματα και τις ιεροτελεστίες, το Ceremonials ήταν το πρώτο album που έβαλα στο νέο μου διαμέρισμα, το πρώτο που χόρεψα γυμνός στο σαλόνι σε μία domestic εκδοχή παγανισμού, το cd που αποφάσισα ότι θέλω να επενδύσει μουσικά την κηδεία μου. Δεν το λες και λίγο να λύνεις σε τόσο μικρή ηλικία το θέμα της μουσικής για ένα τέτοιο event. Σκοτεινή pop από μία γυναίκα που είναι η πιο δυναμική γυναικεία περσόνα που κατάφερε να μεταπηδήσει από την indie σφαίρα στο mainstream στερέωμα. Είμαι ερωτευμένος με καθετί που κάνει η Florence και ίσως η 12η θέση να την αδικεί, αλλά είχε μόνο ένα «What the water gave me» το album για κάνει τα δάκρυα μου να τρέχουν ποτάμι και ένα «Shake it out» που βάζει δυναμική υποψηφιότητα για να μπει στην anthemic πεντάδα της μουσικής ever.




Μέχρι σήμερα:
12. Florence + The Machine - Ceremonials

Δεν υπάρχουν σχόλια: