11 Σεπ 2009

Συμφωνώ με όλα όσα έγραψε η Σώτη Τριανταφύλλου στην Athens Voice αυτής της εβδομάδας (γι' αυτό και τα αναδημοσιεύω)

"Εφόσον η αποχή και το λευκό ψηφοδέλτιο δεν αποτελούν λύση (τι σημαίνει άραγε «λύση» στη σημερινή Ελλάδα;) στις εκλογές του Οκτωβρίου θα ψηφίσω το σχηματισμό που θα εξασφαλίσει την ικανοποίηση των ακόλουθων αιτημάτων, τα οποία παραθέτω εδώ χωρίς σειρά προτεραιότητας. Ίσως να μην ενδιαφέρεται κανείς για την ψήφο μου· έχω όμως λόγους να πιστεύω ότι μεγάλος αριθμός πολιτών σκέφτονται σαν εμένα, ή περίπου σαν εμένα. Άρα πρόκειται για κάμποσες ψήφους... Άρα..."
Αυτό είναι το πρώτο πακέτο αιτημάτων. Έχω κι άλλα".
(Πες τα!)

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

nai alla poios einai aytos o sximatismos???
yparxei???
na mas ton pei na psifisoume ki emeis...
thnks

Starkwell είπε...

Υπάρχει και λέγεται Γ.ΛΑ.ΡΟΣ.

Homo Ludens είπε...

@ Starkwell: Πριν τον ψηφίσουμε, καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ σημαντικό να μας πεις που τονίζεται. Είναι Γλάρος ή Γλαρός;

@ Mr. Arkadin: Μα τι σε πιάνει κάθε που έχουμε εκλογές να προσπαθείς να ανεβάσεις το ποσοστό των πολιτικών posts στο blog μας. Ελπίζεις σε κάποια επιχορήγηση;

Starkwell είπε...

@Ηοmo Ludens:
Ο πρόεδρος του κόμματος λέει πως το σωστό είναι Γλαρός αλλά όλοι το λένε Γλάρος.

Nikos Fotakis είπε...

@Homo Ludens:
είσαι με τα καλά σου; εσύ είχες γεμίσει πολιτικά post το blog στις εκλογές του 2007
εγώ απλώς δεν μπορώ να αποφύγω τα ερεθίσματα της επικαιρότητας

Homo Ludens είπε...

@ Starkwell: Καλά το φαντάστηκα!

@ Mr. Arkadin: Α, ναι! Είχα φτιάξει και tag "Βουλευτικές Εκλογές 2007" όπου φιλοξενούσαμε κείμενα για τα γενέθλια του Κωστάκη και της Έιμι Γουάινχαουζ που πέφτουν την ίδια μέρα (μεθαύριο), όπου μετρούσαμε σε πόσα περιοδικά έδινε συνεντεύξεις ο Αλογοσκούφης, αναλύαμε τα ενδυματολογικά του Τσίπρα! Μούρλια. Στο μεταξύ, κύττα πόσο γρήγορα περνάει ο χρόνος. Έχω ήδη γράψει τρία ονόματα που ανήκουν πια στη λήθη: Έιμι Γουάινχάουζ, Αλογοσκούφης, Τσίπρας...

Ανώνυμος είπε...

Η Σώτη καλά τα λέει,αλλά φως δε βλέπω...