24 Ιουν 2011

Σόρι κιόλας, αλλά εγώ δεν καταλαβαίνω απολύτως τίποτε...

Συνομιλία του Γιώργου Τσακογιάννη (Α) με τον Νίκο Παντέλη (Β) όπως αναφέρεται στο πόρισμα που έχει διαρρεύσει στο διαδίκτυο.

Β: Οι δικοί σου δεν πατήσανε περιοχή.
Α: Και οι άλλοι ξηγηθήκανε καλά οι άλλοι, έτσι:
Β: Εγώ και στο ημίχρονο, λέω κοιτάξτε να δείτε μόλις θα σας κάνω νόημα θα ανοίξετε να φάτε γκολ. Εν ανάγκη εγώ είχα πει και του Σούλη, του λέω Γιώργο θα κάνεις ένα πέναλτι γιατί εσύ δεν είσαι στις κάρτες. Αλλά δε πιέσανε και καθόλου ρε Γιώργο.
Α: Ναι, ναι, ναι.
Β: Ούτε μαρκάρανε πίσω ούτε τίποτα. Τους είχες πει τίποτα εσύ.
Α: Οχι ρε Νίκο, τίποτα δεν είχα πει. Εγώ πήγα να κερδίσω αφού στο ''πα.
Β: Μα το είδα το ξέρω. Εγώ στο τέλος είπα και του Πιρούνια πρέπει να τον ευχαριστήσεις λέω το Γιώργο, κράτησε το λόγο του. Εγώ τώρα δεν του ''χα πει τίποτα, του λέω κράτησε τον λόγο του.
Α: Ο Πιρούνιας μου λέει παίξε κανονικά, ότι βρέξει ας κατεβάσει τώρα. Κι ο Πιρούνιας καλά τώρα...
Β: Καλά σου ξηγήθηκε.
Α: Είναι τώρα Νίκο να δούμε τι κάνουμε.
Β: Εσύ πρέπει να το πάρεις το παιχνίδι αυτό.
Β: Θα περιμένω από σένα για τον Περούκα, έτσι;
Α: Κι εσύ πάρε με.
Β: Να σε πάρω αύριο να στο θυμίσω;
Α: Οχι αύριο καλύτερα, άστο κανα δυο μέρες να συνέλθουμε.
Β: Την Τρίτη. Εντάξει ότι μου πεις εσύ.
Α: Νίκο δε σε παίρνω τηλέφωνο, λέω τώρα εκεί θα κάτσεις εκεί, καλύτερα τέτοιο ούτε να φανεί...
Β: Καλύτερα Γιώργο, να σου πω και κάτι; Καλύτερα που πήρες κάποιον άλλον, γιατί θα λέγανε ότι έγινε μαϊμουδιά και το ένα και το άλλο.
Α: Μα μου το ''πες.
Β: Εγώ εκεί μ' αυτό το μ... το ξέρω ότι δεν πρόκειται να πάρω λεφτά, αλλά μου ''χει αρχίσει το κλάμα κι ιστορίες.
Α: Κι εξηγήθηκε καλά και σήμερα αυτός.
Β: Ξηγήθηκε καλά, δεν έκανε...
Α: Γιατί μετά μου λέει μ... ότι γίνει μου λέει, εγώ τους είπα να μην τέτοιο, ότι γίνει, άμα το βάλει το ''βαλε, τι θα τους πω;
Β: Οχι, μίλησε και μπροστά μου, δεν υπήρχε περίπτωση να σου κάνει π... γιατί φώναξε το τερματοφύλακα, φώναξε το...
Α; Εντάξει άστο μη λέμε Νίκο.

(Τώρα μπορούν να πάρουν το αίμα τους πίσω όλοι όσους κορόιδευα όταν δεν καταλάβαιναν το "Ίνσέψιο")

1 σχόλιο:

enteka είπε...

ionesko!

το πιο τέλειο είναι που βάλαν όλα αυτα, αλλά στην απομαγνητοφώνηση ντράπηκαν να γράψουν τη λέξη μαλάκας και γράφουν μ...