11 Νοε 2007

Καθυστερημένη κακιούλα

Μόλις θυμήθηκα ότι έχω ξεχάσει να σχολιάσω πως η μόνη εφημερίδα που ασχολήθηκε τόσο πολύ με τα 90 χρόνια της Οκτωβριανής Επανάστασης ήταν η αγαπημένη μου Ελευθεροτυπία (υποθέτω και ο Ριζοσπάστης ότι το έκανε, αλλά έχω πολύ καιρό να τον πιάσω στα χέρια μου). ΟΚ, κι εγώ στις προτελευταίες δημοτικές ψήφισα Μπάμπη Ζιώγα, από το ΚΚΕ -και πρέπει να έχω ψηφίσει ΚΚΕ και σε κάτι Ευρωεκλογές, αλλά δεν είμαι και σίγουρος- αλλά ομολογώ ότι ούτε οι "Έλληνες του Κόκκινου Στρατού" (στο περιοδικό "Ε") μου λένε τίποτε πια, ούτε οι αναλύσεις του τι ήθελαν να αλλάξουν ο Λένιν και το παρεάκι του -και τι άλλαξαν τελικά. Βρισκόμαστε στα 2007. Το ξαναγράφω: 2007.

Μια εφημερίδα με συναίσθηση του τι σημαίνει αυτός ο αριθμός θα είχε 2-3 σελίδες με ένα ιστορικό αφιέρωμα και κανα ωραίο σχολιάκι στα παραπολιτικά. Όχι όμως το έντυπο που έκανε το γράμμα του 13χρονου Αλέξανδρου πρωτοσέλιδο...

6 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Κοιτα...δεν ξερουμε αν πραγματικα το γραμμα το εγραψε 13χρονος...
Το θεμα ειναι η ουσια του γραμματος...

Homo Ludens είπε...

@ Πρέζα TV: Λες να το έγραψαν εξωγήινοι;

Nikos Fotakis είπε...

Ό,τι πρόβλημα κι αν έχεις με την εφημερίδα που υπήρξε σημαία των προοδευτικών αναγνωστών για περίπου δύο δεκαετίες, είναι κρίμα να τη χτυπάς τώρα που πνέει τα λοίσθια...

Homo Ludens είπε...

@ πρώην zelig: Ποια λοίσθια; Κοντά 180.000 φύλλα πούλησε την Κυριακή που μας πέρασε! Λες να οφείλεται στον Τρότσκι;

Nikos Fotakis είπε...

Ναι, αλλά από πλευράς περιεχομένου είναι η σκιά του παλιού, ηρωικού της εαυτού. Αφού φοβάμαι ότι, αν ποτέ αναστηθεί η ελληνική τρομοκρατία, θα επιλέξει άλλη εφημερίδα για να στέλνει τις συνεργασίες/προκηρύξεις της.

bidibis είπε...

Έλα μωρέ πάλι άρχισες τις κακιούλες επειδή σε θέλει να σε προσλάβει ο Τεγόπουλους; Ξέρω ότι αυτό είναι το όνειρο σου, μου το είπε και η sissy paspartou

Είναι αλήθεια ότι πηγαίνεις και διακεδάζεις με το κορμί σου τη sissy και τις φίλες της στα ΚΑΠΗ. Και αυτό αυτή με το είπε

Ζήτω η Νοεμβριανή επανάστα