29 Νοε 2007

European Newspaper Award

Οι συνεπείς αναγνώστες του «Πο Πο Culture» θα θυμούνται το κραξιματάκι που είχα φάει όταν έγραφα ότι ο Ελεύθερος Τύπος μου αρέσει πολύ (σαν εφημερίδα...). Προφανώς και στο αυτιστικό μιντιακό μας σύστημα θεωρείται ύποπτο ένας εργαζόμενος σε εφημερίδα να γράφει θετικά σχόλια για ένα ανταγωνιστικό έντυπο. Τουλάχιστον, τώρα που ο Ε.Τ. τσίμπησε το European Newspaper Award, μπορώ να νοιώθω λίγο δικαιωμένος.

Η πλάκα είναι ότι σε ένα σχόλιο που είχα κάνει σ' εκείνο μου το post είχα προσθέσει και κάποιες λάθος εκτιμήσεις για το φύλλο όπου εργάζομαι σήμερα, την Καθημερινή (η οποία, τελικά, καθόλου δεν επλήγη όσον αφορά στην κυριακάτική της έκδοση μετά το καλοκαίρι). Κάτι που μου θύμισε ότι ήλθε η ώρα να κάνω και λίγη διαφήμιση στο δεύτερο τεύχος του GK που βγαίνει αυτή την Κυριακή μαζί με την Καθημερινή (και είναι καλλίτερο απ' το πρώτο, χι χι χι).

1 σχόλιο:

Nikos Fotakis είπε...

Κι εμένα μου αρέσει αισθητικά ο Ε.Τ. - το πρόβλημά μου είναι ότι δεν βρίσκω τίποτα να διαβάσω. Και το πρόβλημά μου με τις εφημερίδες γενικότερα είναι ότι λείπει τελείως πια η αιχμή, το νεύρο και κυρίως το ρεπορτάζ. Έχουμε γίνει όλοι ρουτινιάρηδες γραφιάδες υπαλληλάκοι στα γραφεία μας...