11 Νοε 2007

Ένοχο μυστικό

Ομολογώ ότι η παιδεία μου είναι τόσο περιορισμένη ώστε να μην έχω την παραμικρή ιδέα για το ποιος είναι ο Mr. Arkadin. Και βαριέμαι τόσο πολύ να ασχοληθώ με αυτό, ώστε "απαιτώ" από τον χρήση του εν λόγω ψευδωνύμου να μας εξηγήσει γιατί το διάλεξε και τα λοιπά. Και επειδή ο χρήστης Mr. Arkadin έχει προσθέσει ένα πολύ βολικό "πρώην Zelig" στο προφίλ του και κυρίως επειδή όταν λέω ότι βαριέμαι πολύ, το εννοώ, δεν έχω κανένα σκοπό να αλλάξω το banner αυτού του blog, αλλάζοντας την εικόνα του Zelig μ' αυτήν του Arkadin. Εκτός κι αν ο Φωτάκης στείλει επιτέλους μια με τη φάτσα του, να τη βάλω δίπλα στην δική μου, να τελειώνουμε. (Που, και να στείλει, το άλλο ΣΚ θα το αλλάξω γιατί -είπαμε- βαριέμαι). Επίσης, αυτός ο Mr. Arkadin προφέρεται Αρκάντιν, Αρκαντίν; Πώς σκατά;

2 σχόλια:

Nikos Fotakis είπε...

Θα τα εξηγήσω όλα στο αναθεωρημένο προφίλ μου, όταν αποφασίσω να το αναθεωρήσω - μόνο εσύ βαριέσαι;
Κατά τ' άλλα: προφέρεται Αρκάντιν, όπως έχω ήδη γράψει σε σχόλιο προηγούμενου ποστ, αλλά βαρέθηκες να διαβάσεις.
κι ευχαριστώ που φρόντισες να βάλεις τη φωτογραφία μου στο θυρεό του blog.

Homo Ludens είπε...

πρώην zelig: "Θυρεός"... Τι ωραία λέξη. Ας φτιάξω έναν!