24 Νοε 2007

Το Μεταλλουργείο της Δευτέρας: The Friday Night Edition

Μια βασανιστική αμμοθύελλα προσωπικών προβλημάτων και εργασιακών βαρών με έκαναν να αναβάλω το "Μεταλλουργείο" τη Δευτέρας. Με έκαναν επίσης να αδιαφορήσω την Τρίτη. Να βαρεθώ την Τετάρτη. Να σιχαθώ το Internet και τους υπολογιστές την Πέμπτη. Και να περιμένω να περάσουν τα μεσάνυκτα Παρασκευής προς Σάββατο μέχρι να αποφασίσω επιτέλους να ασχοληθώ με την αγαπημένη στήλη των Ελλήνων (με "Ε" κεφαλαίο) headbangers. Anyway... Κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα μέχρι που ανακάλυψα ότι κάτι περίεργο συνέβαινε στην ασύρματη καρτούλα δικτύου που έχω στο PC με τις μουσικές μου. No Internet, λοιπόν εκεί, no LAN με το φορητό μου Toshibaκι και το τιμολόγιο το έχει ο λογιστής μου, άρα ούτε αύριο θα μπορέσω να πάω να το αλλάξω. ΟΚ, δεν είναι τόσο φοβερό το πρόβλημα να πάω να φέρω από μέσα τον φορητό σκληρό με τα MP3, αλλά πέρασε τόση ώρα από την στιγμή που κάθησα κάτω να γράψω το γαμωμεταλλουργείο που τώρα πια νυστάζω (κι έχω και ματς αύριο το πρωί)

Μια βασανιστική αμμοθύελλα προσωπικών προβλημάτων, εργασιακών βαρών και τεχνολογικού σπασαρχιδισμού μάλλον θα στερήσει για πρώτη εβδομάδα στην όχι και τόσο μακρά ιστορία του την στήλη (ενότητα θα έλεγε ο πρώην Zelig) "Μεταλλουργείο" από τους Έλληνες headbangers. Εκτός κι αν αύριο επιτέλους αποφασίσω να αναμετρηθώ με τη μοίρα μου, τον Κρόνο στον Παρθένο και όποιον άλλο μαλάκα τα έχει βάλει μαζί μου τελευταία...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

epitelous grafei kai o asteios o ludens. eho varethei s' afto to faidro blog na diavazo ton gelio achromo zelig pou apo to poli to kraksimo allaxe to onoma tou.Oso gia to asteio afto blog den to vlepei pia kanenas.Oute i anorgasmiki i Sissy den mpainei kan na dei tis malakes pou grafei o zelig.Parata to kai ase to loustro ton zelig na postarei ta thlivera django tou se toihous tou metro

Ανώνυμος είπε...

τους διαβάζω εγώ john

αρκεί

(πού χάθηκες εσύ αλήθεια;)

Ανώνυμος είπε...

eite esi eisai i gomena zelig i' ne se plironoun gia na diavazeis tis paparies pou grafoun oi katathliptikoi aosmoi tebelides.Fantasou oti oute oi idioi den apantane stin aishri frastiki epithesi mou.Kai min peis oti apaxioun na apantisoun stis malakies pou grafo giati apla me plironoun gia na ta kano poutana etsi oste na ginete ntoros

Ανώνυμος είπε...

Perimeno me agonia to Django
LOL

Ανώνυμος είπε...

εντάξει john

ας μην το κάνουμε και σήριαλ