Το 1976 ο Ronnie Scott είχε ήδη στείλει μερικά από τα κομμάτια του στα ψηλά των βρετανικών charts, γράφοντας για καλλιτέχνες όπως οι Status Quo, η Lulu, o Marty Wilde και αρκετούς ακόμη. Αλλά παρέμενε ένας σχετικά άσημος συνθέτης και στιχουργός που ονειρευόταν τη μεγάλη επιτυχία. O Steve Wolfe, πάλι, ήταν παντελώς άγνωστος. Συνεργάστηκε με τον Scott γιατί δεν ήλπιζε σε κάτι καλύτερο και μαζί άρχισαν να ψάχνουν για ελπιδοφόρους καλλιτέχνες που θα μπορούσαν να κάνουν το «μπαμ» και να τους αποφέρουν πλούτη και φήμη.
Οι τρεις τους υπέγραψαν με συνοπτικές διαδικασίες συμβόλαιο και την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε το πρώτο άλμπουμ της Bonnie Tyler, το “The World Starts Tonight” σε παραγωγή, συνθέσεις και στίχους των Scott & Wilde, που παρέδωσε και μερικές σχετικές επιτυχίες: Το “Lost in France” έφτασε στο Νο. 9 των βρετανικών charts και το “More Than A Lover” στο 27.
Οι Scott και Wilde ξαφνικά συνειδητοποίησαν ότι είχαν γράψει το κορυφαίο κομμάτι της ζωής τους. Χωρίς να περιμένουν δευτερόλεπτο και πριν καν η Newton προλάβει να κυκλοφορήσει το single και στις ΗΠΑ, το συμπεριέλαβαν στο δεύτερο άλμπουμ του πουλέν τους, της Bonnie Tyler, στο “Natural Force” που κυκλοφορούσε το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς. Η εκδοχή του “It’s A Heartache” από την Ουαλή τραγουδίστρια έγινε αμέσως παγκόσμιο χιτ, φτάνοντας σταδιακά να πουλήσει πάνω από 6 εκατομμύρια κόπιες και προλαμβάνοντας εκείνη της Newton ακόμη και στις ΗΠΑ, όπου κυκλοφόρησαν με λίγες ημέρες διαφορά το 1978.
Για τους Scott και Wilde ήταν και η μοναδική επιτυχία που είδαν ποτέ. Τα επόμενα δύο άλμπουμ της Tyler, αποκλειστικά με δικά τους κομμάτια, δεν ακούγονταν και όταν η Ουαλή κατάφερε να απαλλαγεί από το δίδυμο και να κάνει ένα restart στην καριέρα της με το “Total Eclipse Of The Heart” την δεκαετία του ’80 (διάβασε όλη την ιστορία εδώ), οι δυο τους χάθηκαν για πάντα στη λήθη –μέχρι που τους ξαναθυμήθηκε το παρόν κείμενο.
Στο μεταξύ, το “It’s A Heartache” άρχισε να γίνεται ένα από τα τραγούδια-πασπαρτού, που ταιριάζουν σε όλα τα είδη μουσικής και σε κάθε περίσταση. Έτσι τραγουδήθηκε ως country, ως rock, ως pop, ως jazz, σε γάμους, κρουαζιερόπλοια, μπουάτ και καντάδες –συνήθως στα αγγλικά, αλλά δεν έλειψαν και οι γραφικές ιταλικές, γερμανικές, φινλανδικές και γαλλικές διασκευές του. Πριν από επτά χρόνια, έπεσε και στα χέρια του Rod Stewart που του χάρισε μια από τις κορυφαίες του εκτελέσεις, μένοντας πιστός στη μανιέρα της Tyler και στον αυτοσαρκασμό που (κανονικά θα έπρεπε να) έχει το κομμάτι…
(Γράφτηκε για το Jumping Fish)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου