10 Δεκ 2007

Belleruche - Turntable Soul Music

Best albums of 2007
#11
Belleruche
Turntable Soul Music
(Tru-thoughts records)
Ξέρεις ότι ζεις στον 21ο αιώνα, όταν για να σχηματιστεί ένα funky, ζωηρό τρίο, αρκούν μια τραγουδίστρια, ένας κιθαρίστας κι ένας dj. Οι Belleruche είναι ακριβώς αυτό. Ενα σχήμα ίδιο με δεκάδες άλλα που ψάχνουν την τύχη τους στο Λονδίνο, και που θυμίζει υπερβολικά ίσως τους Moloko. Μόνο που οι Moloko δεν μου άρεσαν ποτέ ιδιαίτερα. Ενώ αυτό που κάνουν οι Belleruche μου έφτιαξε τη διάθεση από την πρώτη στιγμή που διάβασα γι' αυτούς στο aurgasm και κατέβασα το minor swing - που είναι το καλύτερο update μελωδίας του μεσοπολέμου που έχω ακούσει τελευταία (και έχω ακούσει πολλές). Μου αρέσει ο τρόπος που χειρίζονται την παράδοση της soul, που εντάσσουν κιθαριστικούς blues απόηχους στο μικροσύμπαν τους, μου αρέσει η αναψοκοκκινισμένη φωνή της τύπισσας που τραγουδά και μου αρέσει η ιδέα ότι κάτι τέτοιο εμφανίζεται σε μια γωνία σ' ένα κλαμπάκι κάπου σε μια μεγαλούπολη και φτιάχνει τις γιορτές ενός ανθρώπου σαν κι εμένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: