2 Δεκ 2007

Download Fest



Δεδομένου ότι από χθες και για τις επόμενες δεκαεννιά μέρες αυτό το blog συμμετέχει στο ψυχαναγκαστικό μουσικολατρικό όργιο που διοργανώνει ο Gone4Sure - με διπλή συμμετοχή, δε (μια από εμένα και τον Παναγιώτη - και μία από τον guest blogger Φώτη Βαλλάτο).

Και δεδομένου ότι έχω αποφασίσει τις δικές μου επιλογές να τις συνοδεύω με link για downloading του αγαπημένου μου κομματιού από κάθε δίσκο (γιατί είμαι ΤΟΣΟ ψυχαναγκαστικός).

Σκεφτόμουν ότι ίσως ήταν φρόνιμο να αναστείλλω για λίγο την ενότητα Django Weekend.

Αποφάσισα να μην το κάνω.

Κι όχι μόνο αυτό, αλλά από τη δευτέρα θα ξεκινήσω και νέα ενότητα, με γενικό τίτλο "Δεκέμβριος στο Cotton Club" - και περιεχόμενο αυτό που λέει ο τίτλος. Ήθελα να το κάνω το Νοέμβριο αλλά δεν προλάβαινα και το "Ιανουάριος στο Cotton Club" δεν μου ακούγεται ωραίο.

Περαστικά μας.

Ακολουθεί Django Weekend...

1 σχόλιο:

Homo Ludens είπε...

Είσαι τόσο βαθιά ψυχαναγκαστικό άτομο που τις ανακοινώσεις για όλα αυτά τις έκανες 6 το πρωί... Σε φαντάζομαι φουλ στο άγχος όλο το Σάββατο που δεν είχες προλάβει να μπεις στο μπλογκ!