19 Δεκ 2008

Of pigs and parrots


«Τ' αδέλφια μου κι εγώ τρέχαμε γυμνοί όλοι μέρα κι είχαμε ένα κάρο ζώα εκεί (σ.σ. στο κοινόβιο, πάνω σ΄ένα βουνό στην Πορτογαλία): ένα γάιδαρο, σκύλους, γάτες, παπαγάλους, χελώνες, κοτόπουλα κι ένα γουρούνι που κοιμόταν στο κρεββάτι μας και τη λέγαμε Black Beauty»: Η Σουηδέζα Lykke Li στο Flaunt. Λογικό με τόση ελευθερία μεγαλώνοντας να θέλει να γίνει κάτι συμβατικό. «Είπα στη μητέρα μου ότι ήθελα να μπω στη Νομική και μου είπε: 'Θεέ μου! Γιατί να γίνεις δικηγόρος; Πήγαινε στην Ινδία! Πήγαινε στην Αφρική!' Αλλά εγώ ήθελα να ανήκω κάπου». Δεν ξέρω πού ακριβώς ανήκει μετά το "Youth Novels", αλλά ξέρω ότι είναι απ' τα πιο λυτρωτικά άλμπουμ της χρονιάς. Αν, βέβαια, άκουγε τη μάνα της, θα έβγαζε κάτι που θα έμοιαζε στους MGMT, οπότε ίσως να ήταν για (ακόμη) καλλίτερο!


Lykke Li - I'm Good, I'm Gone

(Οι φωτογραφίες είναι από το malarky.se)

1 σχόλιο:

gilles είπε...

δισκάρα.
το litτle bit είναι μέσα στα πέντε καλύτερα τραγούδια της χρονιας