6 Δεκ 2008

Ζούμε σε μια πραγματικά υπέροχη χώρα!

Διαθέτω ένα μικρό iPod Shuffle των 2 GBs που το έχω φουλάρει με τα καλλίτερα κατ' εμέ τραγούδια της διετίας. Το παίρνω μαζί μου στις βόλτες με το ποδήλατο -ή με τα πόδια, σε καμμιά ευρωπαϊκή μεγαλούπολη- όταν δεν θέλω να ακούσω προσεκτικά κάτι καινούργιο, αλλά κάτι οικείο που δεν θα με αποσπάσει απ' το να παρατηρώ τι συμβαίνει γύρω μου. Κάθε φορά όμως που η τυχαία σειρά φέρνει στα ακουστικά μου το "Billy Jean" έτσι όπως το διασκεύσασε πέρσι ο Κρις Κορνέλ, σταματώ και το πετάλι και το περπάτημα και το χαζολόγημα, ακουμπάω σ' ένα τοίχο, κλείνω τα μάτια και το απολαμβάνω στο έπακρο. (Καλά, όχι ακριβώς έτσι, λέμε και καμμιά μαλακία να περνάει η ώρα...)

Προφανώς το ίδιο συμβαίνει και στον Χρήστο Δάντη. Ο οποίος -απ' ότι διαβάζω στην "Espresso"- έπαιξε μια διασκευή της διασκευής ζωντανά στο X-Factor. Το πιο φοβερό είναι ότι ο Κρις Κορνέλ τον πήρε είδηση (γιατί ο Δάντης δεν είπε ποτέ ότι η ιδέα ήταν αλλουνού). Το ακόμη πιο φοβερό είναι ότι ο Κρις αντέδρασε μέσω της "Espresso" με αυτήν εδώ τη συνέντευξη!!! Για όποιον βαριέται να τη διαβάσει, ιδού ένα κομματάκι που έκανα copy paste από την δημοσίευση στην καλή εφημερίδα:

«Μου προκαλεί οργή και έκπληξη», διαμηνύει μέσω της «Espresso» ο Κρις Κορνέλ, ο οποίος αυτό το διάστημα κάνει περιοδεία στον Καναδά. «Πρόκειται για ένα κομμάτι που δεν αποτελεί απλή διασκευή, αλλά έχει τροποποιηθεί ολοκληρωτικά και βρίσκεται στο 2ο σόλο άλμπουμ μου, με τίτλο “Carry on”. Πέντε -παρόμοια με το δικό σας “X Factor”- shows χρησιμοποίησαν τη διασκευή μου, αλλά ανέφεραν ότι μου ανήκει. Ακόμη και ο θρύλος Τζόνι Κας που διασκεύασε το κομμάτι μου “Rusty Cage” δεν είπε ποτέ ότι του ανήκει.»

Σόρρυ, αλλά σε ποια άλλη χώρα του κόσμου θα έβγαινε ένας θρύλος της σύγχρονης ροκ στην πιο κουρελοεφημερίδα της για να τα βάλει με κάποιον που αυτοβαπτίστηκε "Δάντης";


1 σχόλιο:

Dust Road είπε...

το διαμάντι όμως είναι άλλο:

"Ασπάστηκα την Ορθοδοξία, βαφτίστηκα χριστιανός ορθόδοξος, πριν παντρευτώ τη γυναίκα μου. Ηθελα τα παιδιά μου να μεγαλώσουν ως χριστιανοί και με την ελληνική κουλτούρα και αρχές."
Χρήστος Κορνέλιος, 2008

Σχεδόν βούρκωσα.