28 Νοε 2009

Out of your culti closet


Κάθε μέρα, φτάνουν στο Inbox μου τουλάχιστον 30 δελτία τύπου - φαίνεται πως οι δημοσιοσχετίστες αυτού του κόσμου θεωρούν ότι παίζω κάποιο ρόλο στην προώθηση των θεμάτων τους. Η αλήθεια είναι ότι είμαι απλώς ένα μέρος του πεπτικού συστήματος της ελληνικής πολιτιστικής πραγματικότητας. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου τώρα. Το θέμα μου είναι ότι κάποια στιγμή - τέλη άνοιξης; αρχή καλοκαιριού; δεν θυμάμαι - έφτασε ένα email που με ενημέρωνε ότι το "Σεσουάρ για δολοφόνους" θα συνεχίσει τις παραστάσεις του για εκατοστή χρονιά με την νιοστή διανομή. Η πρώτη μου σκέψη ήταν: "δεν έχω δει ποτέ το Σεσουάρ για δολοφόνους". Η δεύτερη ήταν: "αυτό θα πρέπει πια να το γράφω στο βιογραφικό μου". Γέλασα αυτάρεσκα. Αναζήτησα κάποιον γύρω μου να μοιραστώ αυτήν την εξυπνάδα. Το γραφείο ήταν άδειο. Στράφηκα στο αμέσως καλύτερο πεδίο. Το twitter. Από αυτό ξεκίνησε μια - ακόμη - καμένη συζήτηση με τον Νένε, ο οποίος εμπνεύστηκε το hashtag "#outofyourculticloset" (στην αρχή δοκιμάσαμε το "Out-of-your-cultural-closet", αλλά δεν σου αφήνει χώρο να γράψεις τίποτα, είναι κι αυτοί οι ρημαδο-140χαρακτήρες). Το θέμα ήταν: κάθε παρασκευή εξομολογούμαστε τις μικρές ποπ αναπηρίες μας - επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, δεν περιλαμβάνω σ' αυτές τα guilty pleasures (π.χ. "Βλέπω ταινίες με τον Ταμτάκο" ή "έχω φτιάξει γκρουπ στο facebook για την Λίζα Δουκακάρου και δεν ντρέπομαι - πολύ - γι' αυτό"), αλλά τις πραγματικές αναπηρίες: το ότι κοιμήθηκα στον "Άρχοντα των δαχτυλιδιών", το ότι δεν έχω διαβάσει Στίβεν Κινγκ και Ζυράννα Ζατέλλη, δεν καταλαβαίνω τον ντόρο για την Μπιορκ κ.ο.κ. Τα είπα και ξεθύμανα - σε βαθμό που δεν έχω πια τι να εξομολογηθώ. Δεν έχει σημασία. Έχουν οι άλλοι. Ειδικά χθες, το #outofyourculticloset πήρε φωτιά - έγινε ένα καταιγιστικό ξεκαρδισιτκό session ομαδικής ψυχοθεραπείας δεκάδων ανθρώπων που έβγαζαν από μέσα τους ό,τι βλακεία κρατούσαν μέσα τους - από "αμαρτωλές απολαύσεις", γνωριμίες με "διασήμους", ερωτικά μυστικά, μικρές προστυχιές. Κλαίω από τα γέλια. Και νιώθω λίγο περήφανος - εξομολόγηση στην οποία κολλάει γάντι η προσθήκη #outofyourculticloset.

6 σχόλια:

john savvopoulos είπε...

Μαζί με τον Γιάννη είχατε την απόλυτη έμπνευση!
Η χθεσίνη νύχτα στο twitter ήταν σκέτη απόλαυση! #outofyourculticloset

Να σαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa.
Ρε εσεις το ξεκινησατε αυτο;
Και κάποιος που ακολουθώ άρχισε να λέει διάφορα με το παραπάνω κουοτ, και χέστηκα στο γελιο. Μπράβο ρε παιδιά.

Πουτάνες συμπτώσεις.

Αθήναιος είπε...

Η ψήφος "δηθενιά του κερατά" ήταν δικη μου. Για το ύφος του κειμένου αλλά κυρίως για την εισαγωγή του.

Homo Ludens είπε...

Η φωτό που έβαλες πού κολλάει όμως;

Ιωάννης Moody Λαζάρου είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ιωάννης Moody Λαζάρου είπε...

Μάλιστα... και αναρωτιόμουν μήνες τώρα από πού ξεκίνησε η όλη ιστορία!