28 Απρ 2007

Λάζαρε, δεύρο έξω

Ένα κιλό τη μέρα. Μου είχε ξανασυμβεί στους Ολυμπιακούς. Τότε, μέσα σε λιγότερο από μια βδομάδα είχα πέσει στα 69. Τώρα έμεινα 72. 72 ώρες έζησα και το μαρτύριο. Κάθε μισή στην τουαλέτα. Όλη μέρα. Όλη νύχτα. Μοναδική συντροφιά ένα πιάτο λαπάς κι ένα πακέτο φρυγανιές. Στην αρχή νόμιζα ότι ο εμετός ήταν απλά η λογική αντίδραση του οργανισμού μου σε όσα έλαβαν χώρα το βράδυ της Τρίτης στο Μάντσεστερ. Έκανα λάθος. Το στομάχι μου συνέχιζε ν' αδειάζει με δική του πρωτοβουλία και την Τετάρτη και την Πέμπτη. Από το μούδιασμα δεν μπορούσα να περπατήσω. Από το τρέμουλο δεν μπορούσα να μιλήσω. Μοναδικό φάρμακο, ο τρίτος κύκλος του "Lost". Τόσο κομφούζιο, τόση πληροφορία, στούμπωσα -επιτέλους- κάποια στιγμή. Αλίμονο. Όταν έκλεισε η οθόνη, το μαρτύριο ξανάρχισε. Ευτυχώς, υπήρχε μια παρηγοριά. Η σκέψη ότι μόλις γινόμουν καλά, θα μπορούσα να ανεβάσω το βίντεο που τρέμει η Εκκλησία ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ!


6 σχόλια:

Εραστες της Γαστρονομιας... είπε...

Πο Πο τι έπαθες. Δεν είχα πάρει χαμπάρι ρε άνθρωπε ότι ήσουν τόσο σκατά! Και εγώ η γαιδούρα, όλην την εβδομάδα δεν πρόλαβα να μπω καθόλου. Ελπίζω να τα πούμε ΣΚ. Φιλιά, περαστικά.

Ανώνυμος είπε...

καλέ κορίτσια, γνωρίζεστε; κι εσύ, μωρή τσούλα, τι κόπτεσαι για το κόψιμο του αλλουνού; ήθελες να του βάνεις πάπια; τσούλα είσαι εσύ ή η μητέρα τερέζα;

Ανώνυμος είπε...

παρεμπιπτόντως, μαθιέ ή homo ludens ή τέλος πάντων όπως σε λένε, τέλεια η λεκάνη. μέχρι κι οι αιμορροείδες μου την είδαν και λάκισαν.

Tsoula είπε...

Λύσσαξες μωρή Σίσσυ!!! Δεν είπα ότι θα πάω να του βάλω κομπρέσες. Αν είναι καλά ρώτησα. Μην με συγχύζεις βραδιάτικα!

Homo Ludens είπε...

Μην της δίνεις λογαριασμό, κούκλα μου. Σε λίγο θα της πεις και πού δεν πρόλαβες να μπεις. Κι αυτή η καριόλα η Σίσσυ ψοφάει για κατι τέτοια!
BTW, Σίσσυ, thanx για τα καλά σου λόγια. Το νέο μου WC το εμπνεύστηκα από το καινούργιο πλακάκι που έβαλες κι εσύ στο κουζινάκι σου. Πότε θα μας ψήσεις κανα καφεδάκι στο γκαζάκι, να 'ρθούμε με την Tsoula να σου πούμε το φλιτζάνι;

julia είπε...

Αχ σας λυπάμαι δόλιες. Αλλες έπιναν σαμπάνιες με χορηγούς και άλλοι μετρούσαν τα ξεράσματα του Μπαρμπαμαθιού. Καλά αυτός ήταν άρρωστος,εσείς μωρές παρθένες δεν κάνατε κάτι καλύτερο;